Siirry sisältöön
Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä hitautta ** Yritysasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu pe 6.10. klo 12-16. Tavoitat meidät normaaliin tapaan ma 9.10.

Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä esiintyy hitautta, minkä takia odotusajat hätäpalveluumme soitettaessa voivat olla totuttua pidemmät. SOS International palvelee puhelimen lisäksi sähköpostitse osoitteessa sos@sos.eu. Jos olet matkalla, voit rekisteröidä asiasi myös SOSin verkkopalvelussa: ctc.sos.eu. Pahoittelemme häiriötä!

Oma Pohjantähti
iso joukko ihmisiä seisoo korkean vuoren huipulla

Saavutettavuus

Verkkopalveluiden saavutettavuus tarkoittaa sitä, että kuka tahansa voi käyttää verkkopalveluita helposti toimintarajoitteista huolimatta. Pohjantähdessä tehdään jatkuvasti saavutettavuuteen liittyvää kehitystyötä mm. teknologisiin ratkaisuihin, tekstisisällön suunnitteluun sekä kuvien ja graafisten elementtien käyttöön liittyen.

Verkkopalvelumme on otettu käyttöön ennen digitaalisten palvelujen tarjoamisesta annetun lain (306/2019) voimaantuloa. Saavutettavuusvaatimukset koskevat siis pohjantahti.fi-sivustoa 23.9.2020 alkaen.

Verkkosivuston saavutettavuusseloste

Verkkokaupan saavutettavuusseloste

Ajoneuvovakuutusten verkkokaupan saavutettavuusseloste

Ajoneuvojen rekisteröintipalvelujen saavutettavuusseloste

Oma Pohjantähti -palvelun saavutettavuusseloste