Siirry sisältöön
Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä hitautta ** Yritysasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu pe 6.10. klo 12-16. Tavoitat meidät normaaliin tapaan ma 9.10.

Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä esiintyy hitautta, minkä takia odotusajat hätäpalveluumme soitettaessa voivat olla totuttua pidemmät. SOS International palvelee puhelimen lisäksi sähköpostitse osoitteessa sos@sos.eu. Jos olet matkalla, voit rekisteröidä asiasi myös SOSin verkkopalvelussa: ctc.sos.eu. Pahoittelemme häiriötä!

Oma Pohjantähti
Pohjantähden asiakas kolaroi kanssani

Pohjantähden asiakas kolaroi kanssani

Pohjantähden asiakas kolaroi kanssani

Kun olet itse syytön vahinkoon, vahinko korvataan syyllisen osapuolen liikennevakuutuksesta. Syyllisen osapuolen vakuutuksesta korvataan syyttömän osapuolen ajoneuvo-, omaisuus- ja henkilövahinkoja eli esimerkiksi hinaus korjaamolle sekä auton tarvitsema korjaus.

Henkilövahingoista voit lukea lisää täältä.

 

Tee vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä

Toimi näin

1

Kun Pohjantähden asiakas on syyllinen vahinkoon

Kun Pohjantähden asiakas on aiheuttanut sinulle vahingon, pyydä häntä tekemään viipymättä vahinkoilmoitus Pohjantähteen ja ilmoittamaan siinä sinun nimesi, yhteystietosi ja rekisterinumerosi.

Me otamme sinuun yhteyttä heti, kun olemme saaneet vahinkoilmoituksen.

2

Voit olla myös meihin yhteydessä

Voit myös itse ilmoittaa meille vahingosta soittamalla 020 763 4010.

Turkoosi lankakera ja puikot, jossa keskeneräinen työ
Hoida vakuutusasiasi vaikka keskellä yötä
Oma Pohjantähdessä hoidat esimerkiksi muutokset ja korvaushakemukset silloin, kun sinulle sopii.