Siirry sisältöön
Kaikki konttorimme ovat poikkeustilan aikana suljettuina. Palvelemme puhelimitse numerossa 020 763 4010 sekä yritysasiakkaita numerossa 020 763 4052.

Olemme sulkeneet kaikki konttorimme 17.3.2020 alkaen koronavirusepidemian vuoksi. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme mahdollisista muutoksista. Palvelemme puhelimitse sekä Oma Pohjantähdessä. Kiitos ymmärryksestäsi! Pidäthän itsestäsi ja läheisistäsi huolta.

Matkalla tarvittavia esineitä, kännykkä, passi, aurinkolasit

Myöhästyminen matkalta

Jos myöhästyt alkuperäisen matkasuunnitelman mukaisesta kulkuneuvosta; lentokoneesta, laivasta, bussista tai junasta, korvataan sinulle kohtuulliset matka- ja majoituskustannukset, jotka aiheutuvat sinulle matkalle mukaan pääsemisestä. Korvauksen edellytyksenä on, että käyttämäsi kulkuneuvo viipyy matkalla sään, luonnonmullistuksen, teknisen vian, rikollisen teon tai viranomaisen toiminnan vuoksi. Kulut ovat korvattavia myös siinä tapauksessa, että käyttämäsi ajoneuvo joutuu liikenneonnettomuuteen tai siihen tulee tekninen vika.

Tee vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä

Toimi näin

1

Pyydä liikenneyhtiöltä todistus matkan viivästymisen syystä

Jos olet liikenteessä esimerkiksi omalla autolla, toimita selvitys onnettomuudesta viranomaiselta tai teknisestä viasta esimerkiksi korjaamolta.

2

Hae ensin korvausta matkanjärjestäjältä, liikenneyhtiöltä, hotellilta tai vastaavalta taholta

3

Ilmoita vahingosta

Täytä vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä ja toimita mukana tarvittavat liitteet.

4

Tarvittavat liitteet

Toimita hakemuksen liitteeksi alkuperäisen sekä ylimääräisen matkan matka- ja majoitustositteet sekä todistus matkan viivästymisen syystä.

Hoida vakuutusasiasi vaikka keskellä yötä
Oma Pohjantähdessä hoidat esimerkiksi muutokset ja korvaushakemukset silloin, kun sinulle sopii.