Neljä arpanoppaa yhteystietokuvakkeilla

Oma Pohjantähti

Sähköinen asiointipalvelumme Oma Pohjantähti täydentää Pohjantähden asiakaspalvelua. Sen avulla voimme palvella sinua entistä paremmin ajasta ja paikasta riippumatta. Löydät Oma Pohjantähden kirjautumislinkin verkkosivumme selainnäkymässä sivun oikeasta yläkulmasta ja mobiilinäkymässä yläpalkista.

 

Oma Pohjantähdessä voit

Ottaa yhteyttä meihin yhteyttä viestillä. Palvelemme Oma Pohjantähdessä samaan tapaan kuin puhelimessa ja konttoreilla eli henkilökohtaisesti. Verkon toisella puolella on aito ihminen – pääsääntöisesti oma tuttu yhteyshenkilösi. Palveluun tallentuu koko viestihistoriasi: näet viestit, jotka olet itse lähettänyt meille ja meidän vastauksemme sinulle.

Tarkastella omia vakuutusasioitasi. Oma Pohjantähdestä löydät kaikki vakuutusasiasi samasta paikasta. Voit katsoa, tulostaa tai tallentaa vaikka vakuutuskirjasi tai uusimman laskun.

Varmistua turvallisuudestasi. Oma Pohjantähteen rekisteröidytään henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla, joten sivulliset eivät pääse urkkimaan tietojasi.

Säästää luontoa. Paperinkulutus vähentyy merkittävästi, kun vastaanotat vakuutusdokumenttisi sähköisessä muodossa. Lisäksi löydät ne aina jatkossa samasta paikasta.

 

Onko yrityksesi Pohjantähden asiakas? Ota Oma Pohjantähti käyttöön!

Jos olet yritysasiakas, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 763 4010 (ma–pe klo 8–20) tai palvelu@pohjantahti.fi  ja ota Oma Pohjantähti käyttöön. Voit ottaa yhteyttä myös omaan yhteyshenkilöösi tai piipahtaa lähimmällä konttorillamme!