Siirry sisältöön
Huoltotöiden vuoksi ajoneuvovakuutusten verkkokauppa on käyttökatkolla 30.3. klo 6:00-14:00. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa!
Oma Pohjantähti
Pohjantähden logoja eri väreissä.

Laskut

Tältä sivulta löydät meiltä useimmin kysytyt kysymykset laskuihin liittyen. Muut usein kysytyt kysymykset löydät täältä.

Miten saan maksuaikaa?
Minne voin ilmoittaa tilinumeroni?
Mistä näen avoimet laskuni?
Miksi laskuni näkyy maksamattomana, vaikka olen maksanut sen?
Saan palautusta vakuutusmaksuista, milloin raha saapuu tililleni?
Miten saan e-laskun käyttööni?
Mikä on paperiton palvelu?
Kuinka monessa erässä voin maksaa vakuutukseni?
Voinko saada laskuilleni toivomani eräpäivän?
Onko laskuissani aina sama viitenumero?
Miten toimin, jos maksoin laskun väärillä tiedoilla?
Miksi en saa enää paperilaskuja?
Olen saanut irtisanomisilmoituksen ja maksumuistutus 2. -laskun, ovatko nämä molemmat aiheellisia?
Olen tehnyt muutoksia vakuutukselleni, miten laskutus toimii?
Minulla on e-laskutus käytössä, miksi minulla on kaksi tai useampia laskuja verkkopankissani samalla eräpäivällä?
Autossani on vakuutuksen maksamattomuustieto Traficomilla. Miten toimin?