Siirry sisältöön
Pohjantähden asiakaspalvelu on avoinna 22.2. klo 12-16. Poikkeuksia myös korvauspalveluiden puhelinpalvelussa.

Kiinteistökorvauksissa palvelemme ajalla 15.1.-29.2. puhelimitse klo 12-16. Poikkeuksena 20.2. ja 22.2, jolloin kiinteistökorvausten puhelinpalvelu on kokonaan suljettu. Henkilökorvauksien osalta puhelinpalvelu on suljettu torstaisin ajalla 19.-29.2.2024. Lisäksi koulutamme henkilöstöämme torstaina 22.2 ja tästä johtuen Pohjantähden asiakaspalvelu on avoinna 12-16

Oma Pohjantähti
Jalat ja matkalaukku

Matkan keskeytyminen

Matkan keskeytyminen

Matkan keskeytymisen korvauksena maksetaan mm. ylimääräiset matka- ja majoituskulut sekä korvaus menetetyistä matkapäivistä, mikäli lomatunnelma vaihtuu sairaalahoitoon. Matkavakuutuksestasi korvataan matkan keskeytymisen kustannuksia silloin, kun se on aiheutunut:

  • Sinun tai lähiomaisesi vakavasta ja äkillisestä sairastumisesta, vammautumisesta tai kuolemasta.
  • Yhden matkakumppanin, jonka kanssa olet kahdestaan varannut Suomesta alkavan matkan, äkillisestä, vakavasta sairastumisesta, vammautumisesta tai kuolemasta.
  • Vakuutetun Suomessa olevaan omaisuuteen kohdistuneesta taloudellisesti huomattavasta vahingosta, kuten vesi- tai palovahingosta.
Tee vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä

Toimi näin

1

Ulkomailla ota yhteys SOS Internationaliin

Ota yhteyttä SOS Internationalin hätäpalveluun +45 7010 5054, josta saat palvelua suomeksi ympäri vuorokauden.

2

Ilmoita vahingosta

Täytä vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä.

3

Liitteet

Kotimaan matkan osalta pyydämme säilyttämään liitteet kuten lääkärintodistuksen sekä muuttuneen kotiinpaluun  järjestämisestä aiheutuneet ylimääräiset matka- ja majoituskustannukset. Pyydämme niitä tarvittaessa.

Ulkomaan matkan osalta, jos sinun täytyy toimittaa hakemuksen liitteeksi tositteita, olemme sinuun erikseen yhteydessä. Säilytä kaikki matkan keskeytymiseen liittyvät kulutositteet.

Turkoosi lankakera ja puikot, jossa keskeneräinen työ
Hoida vakuutusasiasi vaikka keskellä yötä
Oma Pohjantähdessä hoidat esimerkiksi muutokset ja korvaushakemukset silloin, kun sinulle sopii.