Siirry sisältöön
Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä hitautta

Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä esiintyy hitautta, minkä takia odotusajat hätäpalveluumme soitettaessa voivat olla totuttua pidemmät. SOS International palvelee puhelimen lisäksi sähköpostitse osoitteessa sos@sos.eu. Jos olet matkalla, voit rekisteröidä asiasi myös SOSin verkkopalvelussa: ctc.sos.eu. Pahoittelemme häiriötä!

Oma Pohjantähti
Pohjantähti logosivu

Oma Pohjantähti – sähköinen asiointipalvelumme

Tältä sivulta löydät meiltä useimmin kysytyt kysymykset Oma Pohjantähteen eli sähköiseen asiointipalveluumme liittyen. Muut usein kysytyt kysymykset löydät täältä.

Mikä on Oma Pohjantähti?
Miten Oma Pohjantähteen kirjaudutaan?
Millaisia asioita Oma Pohjantähdessä voi hoitaa?
Kuinka asioin Oma Pohjantähdessä toisen puolesta?
Miten pääsen hoitamaan yritykseni asioita Oma Pohjantähdessä?
En ole Pohjantähden asiakas, voinko silti asioida Oma Pohjantähdessä?
Voiko alaikäinen käyttää Oma Pohjantähteä?