Siirry sisältöön
Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä hitautta

Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä esiintyy hitautta, minkä takia odotusajat hätäpalveluumme soitettaessa voivat olla totuttua pidemmät. SOS International palvelee puhelimen lisäksi sähköpostitse osoitteessa sos@sos.eu. Jos olet matkalla, voit rekisteröidä asiasi myös SOSin verkkopalvelussa: ctc.sos.eu. Pahoittelemme häiriötä!

Oma Pohjantähti
Pohjantähti logosivu

Muutokset vakuutuksiin ja asiakastietoihin

Tältä sivulta löydät meiltä useimmin kysytyt kysymykset vakuutusten ja asiakastietojen muutoksiin liittyen. Muut usein kysytyt kysymykset löydät täältä.

Miten voin tehdä muutoksia vakuutuksiin tai asiakastietoihin?
Mitä minun pitää tehdä, kun muutan?
Onko vakuutukseni voimassa vanhassa osoitteessa muuton aikana?
Olen muuttamassa omakotitaloon, mitä tietoja tarvitsen kotivakuutuksen päivittämiseen?
Olen hankkinut hälytysjärjestelmän, joka sisältää vuoto- palo- ja murtosuojauksen. Saanko alennusta vakuutusmaksuihin?
Täytyykö vakuutuksiin tehdä muutoksia, kun lapsesta tulee täysi-ikäinen?
Kuinka voin irtisanoa vakuutukseni?
Päättyvätkö autoni vakuutukset automaattisesti, kun olen myynyt auton?
Miten teen liikennekäytöstäpoiston tai -oton?