Siirry sisältöön
Oma Pohjantähdessä sekä verkkokaupassa 9.5. klo 21:00 - 10.5. klo 16:00 välisenä aikana suoritettavien huoltotöiden vuoksi mainitut palvelut ovat käyttökatkolla. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Puhelinpalvelussa poikkeuksia Vapaaehtoisten henkilökorvausten puhelinpalvelu on avoinna 5.5.-9.5. poikkeuksellisesti klo 14-16. Lisäksi puhelinpalvelu on toukokuussa auki poikkeavin aukioloajoin seuraavasti: - ti 13.5. avoinna klo 14-16 - to 15.5. avoinna klo 14-16 - ti 20.5. avoinna klo 14-16 - to 22.5. avoinna klo 14-16 - to 27.5. avoinna klo 14-16 - to 29.5. suljettu Muutoin vapaaehtoisten henkilökorvausten puhelinpalvelu on avoinna normaaliin tapaan ma-pe klo 10-16. Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu on avoinna 6.6. poikkeuksellisesti klo 12 asti.

Oma Pohjantähti

Missä tilanteissa keräämme henkilötietoja?

Keräämme henkilötietojasi monissa eri tilanteissa. Suurin osa keräämistämme henkilötiedoista on sinun itsesi tai valtuuttamasi henkilön meille toimittamia. Saamme henkilötietoja myös muista lähteistä, kuten seuraavista:

  • Postin osoitepalvelu
  • Traficom
  • Suomen asiakastieto Oy
  • Dun & Bradstreet Finland Oy
  • Kaupparekisteri
  • Digi- ja väestötietovirasto
  • Viranomaiset ja terveydenhuoltoyhteisöt (lain perusteella)
  • Vakuutusyhtiöiden yhteiset rekisterit vahinkorekisteri ja väärinkäytösrekisteri

Alla on listattu tilanteita, joissa keräämme henkilötietojasi.

Pyytäessäsi meiltä tarjousta
Ollessasi vakuutettuna tai edunsaajana
Ollessasi osallisena vahinkotapahtumassa tai riidan osapuolena
Ilmoittaessasi vahingosta
Ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme tai asiamieheemme
Vastaanottaessasi meiltä suoramarkkinointia tai viestintää
Vieraillessasi toimipisteessämme
Hakiessasi meille töihin
Käyttäessäsi verkkopalveluitamme
Käyttäessämme ulkoisia henkilötietojen lähteitä