Siirry sisältöön
Yritysasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu pe 6.10. klo 12-16. Tavoitat meidät normaaliin tapaan ma 9.10.
Oma Pohjantähti

Missä tilanteissa keräämme henkilötietoja?

Keräämme henkilötietojasi monissa eri tilanteissa. Suurin osa keräämistämme henkilötiedoista on sinun itsesi tai valtuuttamasi henkilön meille toimittamia. Saamme henkilötietoja myös muista lähteistä, kuten seuraavista:

  • Postin osoitepalvelu
  • Traficom
  • Suomen asiakastieto Oy
  • Dun & Bradstreet Finland Oy
  • Kaupparekisteri
  • Digi- ja väestötietovirasto
  • Viranomaiset ja terveydenhuoltoyhteisöt (lain perusteella)
  • Vakuutusyhtiöiden yhteiset rekisterit vahinkorekisteri ja väärinkäytösrekisteri

Alla on listattu tilanteita, joissa keräämme henkilötietojasi.

Pyytäessäsi meiltä tarjousta
Ollessasi vakuutettuna tai edunsaajana
Ollessasi osallisena vahinkotapahtumassa tai riidan osapuolena
Ilmoittaessasi vahingosta
Ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme tai asiamieheemme
Vastaanottaessasi meiltä suoramarkkinointia tai viestintää
Vieraillessasi toimipisteessämme
Hakiessasi meille töihin
Käyttäessäsi verkkopalveluitamme
Käyttäessämme ulkoisia henkilötietojen lähteitä