Siirry sisältöön
Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä hitautta ** Yritysasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu pe 6.10. klo 12-16. Tavoitat meidät normaaliin tapaan ma 9.10.

Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä esiintyy hitautta, minkä takia odotusajat hätäpalveluumme soitettaessa voivat olla totuttua pidemmät. SOS International palvelee puhelimen lisäksi sähköpostitse osoitteessa sos@sos.eu. Jos olet matkalla, voit rekisteröidä asiasi myös SOSin verkkopalvelussa: ctc.sos.eu. Pahoittelemme häiriötä!

Oma Pohjantähti

Koronavirus ja vakuutusturva

Kokosimme tälle sivulle matkustajavakuutukseen ja koronavirukseen liittyviä kysymyksiä ja vastauksia, jotka usein askarruttavat matkustajan mieltä. Mitä matkustajavakuutus oikein korvaa ja mitä ei?

Vaikka pandemiaksi yltynyt koronavirus onkin mullistanut arkemme, me pohjantähtiläiset pidämme huolta asiakkaidemme vakuutusturvasta.

Ulkomailla matkaillessasi

Ulkomailla suosittelemme ottamaan yhteyttä SOS Internationaliin. Suomenkielinen palvelu on käytössäsi ympäri vuorokauden numerossa +45 7010 5054.

Matkustajavakuutus ja korona - usein kysytyt kysymykset

Korvaako matkustajavakuutus, jos matkani aikana sairastun koronaan ja tarvitsen hoitoa?
Korvataanko matkan peruuntuminen, jos sairastun koronaan ennen matkaa?
Korvataanko matkan peruuntuminen, jos olen altistunut koronalle, mutta en ole sairastunut?
Korvaako matkustajavakuutus, jos ainoa matkakumppanini sairastuu koronaan ennen matkaa?
Korvaako matkustajavakuutus, jos ainoa matkakumppanini altistuu koronalle ennen matkaa?
Jos lähiomaiseni sairastuu koronaan, niin korvaako matkustajavakuutus matkani peruuntumisen tai sen keskeytymisen?
Jos joudun keskeyttämään matkani koronan vuoksi, korvaako matkustajavakuutus?
Korvaako matkustajavakuutus, jos joudun koronakaranteeniin ennen matkaa?
Korvaako matkustajavakuutus, jos joudun koronakaranteeniin matkakohteessani?