Vakuutuksetkin vaativat vuosihuoltoa

Meillä Pohjantähdessä eletään päivittäin todeksi henkilökohtaisuuteen perustuvaa palvelukulttuuria. Olemme herkällä korvalla kuunnelleet yritysasiakkaitamme ja voimmekin luvata jokaiselle Oman vakuutusihmisen. Voit lukea poikkeuksellisesta palvelumallistamme tarkemmin aiemmasta blogistamme.

Vuosihuolto siellä, missä sinulle sopii

Yritysvakuutukset tarvitsevat säännöllisesti huoltoa, kuten autot tai ihmisetkin. Yritysvakuutusten vuosihuolto on Pohjantähdessä nimeltään vuositarkastus. Yrityksissä tilanteet muuttuvat ja asiat vaativat välillä tarkastelua, muutoksia ja kilpailukyvyn tarkistusta. Ei huoltamattomalla autollakaan ajeta vuosia ilman korjaamolla käyntiä.

Omassa työssäni asiakkuuspäällikkönä tapaan päivittäin asiakkaita. Työ on erittäin antoisaa, sillä samalla kuulen hienoja tarinoita menestymisestä!

Nyt koronapandemian laannuttua kasvokkain tapaaminenkin on mahdollista – joko Pohjantähden toimistolla tai asiakkaan luona. Tuomme siis ”vakuutuksen huoltopalvelut” lähelle asiakasta.

Suurimmalle osalle yritysasiakkaista soitamme ja ehdotamme vuositarkastusta, kun sen aika on. Näin asiakkaidemme ei tarvitse huolehtia siitä itse. Vuositarkastus voidaan toteuttaa myös puhelimitse tai verkkoneuvotteluna, mikäli se asiakkaalle paremmin sopii.

Pidämme huolta yrityksestäsi

Onko yrityksellesi jo luotu oma vakuuttamispolitiikka? Ellei ole, asia vaatii toimenpiteitä ja Oma vakuutusihminen hoitaa tämänkin kuntoon!

Jos tunsit piston sydämessäsi ja sinulla heräsi tarve huoltaa yritysvakuutuksesi kuntoon, soita tai lähetä viesti meille ja toteutamme maksuttoman vuositarkastuksen. Laadukas vuositarkastus kestää noin 1–1,5 tuntia.

Asiakkaanamme voit hoitaa pienet muutokset ja kaikki vahingot kätevästi sähköisessä asiointipalvelussamme Oma Pohjantähdessä, joka on auki 24/7. Jos hoidat mieluummin asioita puhelimitse, valtakunnallinen yritysasiakaspalvelumme vastaa nopeasti – ruuhkaisenakin aikana alle kahdessa minuutissa!

Uskallan väittää, että me Pohjantähdessä pidämme alan parasta huolta yritysasiakkaista ja palautteiden perusteella asiakkaamme arvostavat palveluamme.

Monissa palveluissa, joita itse käytän, arvostaisin samaa toimintamallia. Varsinkin sitä, että minuun oltaisiin yhteydessä säännöllisesti.