Haemme franchising-yrittäjää Pohjois-Suomen alueelle

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme. Etsimme nyt Pohjois-Suomen alueelle uutta Pohjantähti-yrittäjää vahvistamaan yritysasiakasliiketoimintamme kasvua.

Franchising-yrittäjänä

Tehtävässäsi tulet toimimaan franchising-yrittäjänä Pohjois-Suomen alueella yritysasiakkuuksien parissa. Vastuullasi on rakentaa yritysasiakkaiden uusasiakashankintaan erikoistunut vakuutusmyyjistä koostuva tiimi, joka vastaa myös asiakaskokemuksesta sekä kannattavuudesta. Pohjantähti-yrittäjänä vastaat ja johdat tiimiäsi siten, että liiketoimintatavoitteet toteutuvat. Tehtävänäsi on myös lisätä paikallista tunnettuuttamme yritysasiakkaiden parissa. Yritysasiakasliiketoimintamme kulmakivenä on tarjota palvelua ”yrittäjältä yrittäjälle”.

Franchising-konseptimme kautta saat valmiin liiketoimintamallin, johon kuuluvat muun muassa Pohjantähden erinomaiset tuotteet ja palvelut sekä brändi. Lisäksi kokonaisuuteen kuuluu työskentelyvälineet ja -järjestelmät sekä tilasuunnittelu.  Toiminta-alueellasi on loistava markkinapotentiaali ja sinulta löytyy halu toimia aktiivisessa roolissa oman alueesi toiminnan ja asiakkuuksien kehittymisessä. Tutustu Yrittäjämme-sivustolla tarkemmin siihen, mitä kumppanuuslupauksemme yrittäjillemme sisältää, tulevaisuuden suunnitelmiimme sekä alueellisiin yrittäjätiimeihimme ympäri Suomen.

Odotamme sinulta

• vahvaa vakuutusalan kokemusta ja osaamista yritysasiakkaiden vakuuttamisesta
  • myynnillistä ja tulosorientoitunutta työskentelyotetta
  • yrittäjähenkisyyttä
  • luontevia vuorovaikutustaitoja eli nautit ihmisten ja asiakkaiden kanssa toimisesta
  • suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden menestyä Pohjantähti-yrittäjänä. Motivoidut palkkiomallistamme, jossa tiimisi menestyminen korreloi suoraan ansaintaasi. Pohjantähdessä pääset toimimaan itsenäisenä yrittäjänä, mutta silti yhdessä toimien. Saat meiltä myös vahvan tuen yrittäjyytesi alkutaipaleelle, sillä autamme sinut perehtymään tuotteisiimme ja toimintamalleihimme.

Lisätietoja tehtävästä antaa yritysasiakkaiden tulosryhmäjohtaja Erkka Holopainen. Erkan tavoitat puhelimitse 040 455 3920 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@pohjantahti.fi. Soitan sinulle takaisin, mikäli en ehdi vastata heti puheluusi. Erkan löydät myös LinkedInista.

Haethan tehtävään viimeistään 17.12.2023. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelo. Etenemme prosessissa haastatteluihin loppuvuoden aikana ja teemme valintoja heti sopivan henkilön löydyttyä. Valintaprosessi etenee siten, että valitsemme hakemusten ja keskusteluiden perusteella joukon hakijoita, joilta pyydämme erikseen liiketoimintasuunnitelman pohjaksi jatkokeskusteluille. Olemme yhteydessä kaikkiin tehtävästä kiinnostuneisiin osana prosessia.

Valittavan henkilön luottotiedot tarkastetaan ja lisäksi edellytämme vakuutusalaa koskevien säännösten mukaista hyvämaineisuutta.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kuukautta valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo lähes 130 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. Yli 20 toimistoa Helsingistä Rovaniemelle. Lähes 500 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista seitsemän Joonasta, kahdeksan Juhaa ja yhdeksän Hannaa. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Sinustako uusi yrittäjämme? Katso, miksi se kannattaa.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö