Siirry sisältöön
Pohjantähden asiakaspalvelu on avoinna 22.2. klo 12-16. Poikkeuksia myös korvauspalveluiden puhelinpalvelussa.

Kiinteistökorvauksissa palvelemme ajalla 15.1.-29.2. puhelimitse klo 12-16. Poikkeuksena 20.2. ja 22.2, jolloin kiinteistökorvausten puhelinpalvelu on kokonaan suljettu. Henkilökorvauksien osalta puhelinpalvelu on suljettu torstaisin ajalla 19.-29.2.2024. Lisäksi koulutamme henkilöstöämme torstaina 22.2 ja tästä johtuen Pohjantähden asiakaspalvelu on avoinna 12-16

Oma Pohjantähti
Rekrytoimme pääkonttorillemme Hämeenlinnaan Financial Controllerin.

Asiakkuuskokemusvastaava, Yritysasiakkaat

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo yli 120 vuotta. Katso Pohjantähden tarina.

Etsimme Helsingin ja Tampereen palvelukonttoriimme

Asiakaskokemusvastaavaa, pysyvyys ja huolenpito,

hoitamaan Pohjantähdessä yritysasiakkaita sekä yritysten avainhenkilöitä kaikkikanavaisesti.

Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä sekä tehdä ratkaisumyyntiä sekä uusmyyntiä pieniin yritysasiakkaisiin kannattavan kasvun periaatteiden mukaisesti.

Henkilö hoitaa tehtäviään itsenäisesti ja oma-aloitteisesti tehden yhteistyötä yhteyspäälliköiden ja koko muun työyhteisön kanssa.

Odotamme sinulta

– asiakaslähtöistä ja myynnillistä otetta
– ymmärrystä yritysten vakuuttamisesta
– itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
– kyky toimia monikanavaisesti yritysasiakkaita palvellen niin puhelimessa, kasvotusten kuin tulevaisuudessa ehkä verkkoneuvotteluissa

Lisätietoja tehtävästä antaa 29.1. klo 13:30 – 14:30 ja 30.1. klo 8 – 9 asiakkuusjohtaja Iina Welling, p. 040 4578 039

Lähetäthän hakemuksesi ja cv:si tämän linkin kautta 23.2.2020 mennessä.