Siirry sisältöön
Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä hitautta ** Yritysasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu pe 6.10. klo 12-16. Tavoitat meidät normaaliin tapaan ma 9.10.

Vahinkokumppanimme SOS Internationalin puhelinjärjestelmässä esiintyy hitautta, minkä takia odotusajat hätäpalveluumme soitettaessa voivat olla totuttua pidemmät. SOS International palvelee puhelimen lisäksi sähköpostitse osoitteessa sos@sos.eu. Jos olet matkalla, voit rekisteröidä asiasi myös SOSin verkkopalvelussa: ctc.sos.eu. Pahoittelemme häiriötä!

Oma Pohjantähti
Rekrytoimme pääkonttorillemme Hämeenlinnaan Financial Controllerin.

Asiakaskokemusvastaava kuluttaja-asiakkaat

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo yli 120 vuotta. Katso Pohjantähden tarina.

Sytytkö myynnistä ja asiakkuuksien kehittämisestä? Onko vuorovaikutus valttisi? Silloin olet etsimämme asiakaspalvelija, asiakaskokemusvastaava.

Asiakaskokemusvastaavan, pysyvyys, tehtävänä Pohjantähdessä on vahvistaa kuluttaja- asiakkaiden asiakaskokemusta ja pysyvyyttä kaikki kanavaisesti aktiivisesti itse asiakkaita kontaktoiden. Et pelkää tarttua luuriin huolehtiaksesi nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden turvan oikealle tasolle. Ymmärrät henki- ja henkilöturvanratkaisujen merkityksen kokonaisturvan kannalta, etkä pelkää keskustella asiakkaan kanssa tulevaisuudenkaan turvantarpeista.

Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä tekemällä kokonaisvaltaista lisä- ja ratkaisumyyntiä asiakkaan kokonaistarpeet täyttäen sekä nykyisille, että uusille asiakkaille.

Odotamme sinulta

– oma-aloitteellisuuta ja tavoitteellisuutta
– reipasta asennetta ja halua parantaa asiakkaiden kokonaisturvaa
– myynti- ja vuorovaikutustaitoja
– kykyä suunnitella ja organisoida päivittäisiä tehtäviä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti
– yhteistyökykyä muun työyhteisön kanssa

Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa pääpaino on asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä sekä kokonaispalkitsemisen, jonka tasoon voit vaikuttaa omalla tekemiselläsi.

Lisätietoja tehtävästä antaa 29.1. klo 13:30 – 14:30 ja 30.1. klo 8 – 9 asiakkuusjohtaja Iina Welling, p. 040 4578 039

Lähetäthän hakemuksesi ja cv:si tämän linkin kautta 23.2.2020 mennessä.