Uusi etu hevosvakuutusasiakkaillemme – kolme etäeläinlääkärikäyntiä vuodessa FirstVetissä ilman omavastuuta

Olemme tehneet yhteistyötä etäeläinlääkäripalvelu FirstVetin kanssa vuoden verran, jonka aikana lemmikkivakuutusasiakkaamme ovat saaneet kolme etäeläinlääkärikäyntiä vuodessa ilman omavastuuta. Yhteistyö on saanut asiakkailtamme loistavan vastaanoton ja siksi 4.7.2023 alkaen myös hevoset ovat palvelun piirissä.

Tarjoamme jatkossa hevosvakuutusasiakkaillemme kolme eläinlääkärin etävastaanottokäyntiä vuodessa FirstVet-sovelluksessa ilman omavastuuta. Huomioi kuitenkin, että korvaamme käynnin vain silloin, kun kyseessä on vakuutuksesta korvattava tapaturma tai sairaus.

Etäeläinlääkäripalvelu FirstVet palvelee vuoden jokaisena päivänä klo 7–24. FirstVetin avulla saat arvion siitä, onko sinun kutsuttava eläinlääkäri tallille tai lähdettävä hevosen kanssa klinikalle vai voitko hoitaa ongelmaa itse. Videopuhelun välityksellä saat hoito-ohjeet tai lähetteen eteenpäin.

Voit käyttää FirstVetiä hevoselle esimerkiksi näissä tilanteissa:

• haavat ja tapaturmat
  • ontumat ja liikkeen epäpuhtaudet
  • kutina ja iho-ongelmat
  • silmä- ja korvaongelmat

Lue lisää ja rekisteröi hevosesi FirstVetiin, jotta palvelu on helposti käytössäsi, kun hevosesi tarvitsee eläinlääkärin apua.