23.09.2019

Thomas Cookin konkurssi ja Pohjantähden matkustajavakuutus

Matkatoimisto Tjäreborgin omistajakonserni Thomas Cook Group on maanantaina 23.9.19 ilmoittanut hakeutuvansa konkurssiin. Konkurssi aiheuttaa sekä matkojen peruuntumisia, että muutoksia matkasuunnitelmiin. Lue lisää Tjäreborgin sivuilta: https://www.tjareborg.fi/ajankohtaista
Tjäreborgin matkakohteissa on tällä hetkellä 2 884 suomalaisasiakasta.

Mikäli olet jo lomamatkalla, ota yhteyttä paikalliseen oppaaseen, Tjäreborgin edustajaan tai Suomen konsulaattiin. Seuraa myös Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuja, sillä virasto on taho, joka järjestää paluukuljetukset Suomeen: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Matkustaminen-ja-matkan-jarjestaminen/matkustaminen-ja-liikenne/valmismatka/matkatoimiston-konkurssi/

Konkurssista aiheutunut matkan peruuntuminen tai keskeytyminen, ylimääräinen odottaminen matka-aikana tai matkalta myöhästyminen eivät kuulu matkustajavakuutuksen korvauksen piiriin.

Mikäli sinulla on kysyttävää, autamme mielellämme. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme p. 020 763 4010 (ma-pe klo 8-20) tai henkilökorvausosastoomme p. 020 763 4014 (ma-pe klo 8-16).