Haemme asiakaspalvelijaa

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme. Haemme monipuolisiin ja mielenkiintoisiin toistaiseksi voimassa oleviin tehtäviin

asiakaspalvelijoita

Sinun roolissasi toimit osana henkilöasiakkaiden palvelukeskuksen tiimiä tarjoten asiakkaillemme erinomaista asiakaskokemusta, vahvistat asiakastyytyväisyyttä ja kasvatat asiakaspysyvyyttä. Kohtaat asiakkaitamme monikanavaisesti sekä puhelimitse että sähköisissä asiointikanavissa. Sinulla on aito halua auttaa asiakasta löytämään hänelle parhaat ratkaisut.

Asiakkaiden yhteydenotot saattavat liittyä esimerkiksi laskutukseen, vakuutusten sisältöön tai elämäntilanteen muuttumisen myötä nousseeseen tarpeeseen uudelle vakuutukselle. Hoidat tehtäviäsi itsenäisesti ja oma-aloitteisesti tehden yhteistyötä paitsi omassa tiimissä myös koko muun työyhteisön kanssa. Asiakaspalvelukeskuksen työntekijät työskentelevät ensisijaisesti joko Hämeenlinnassa tai Tampereella. Aloitusajankohdaksi olemme ajatelleet syyskuun puoliväliä.

Odotamme sinulta

• aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
  • asiakaslähtöistä ja myynnillistä otetta
  • tietoteknisiä taitoja eli kykyä omaksua ja käyttää erilaisia järjestelmiä näppärästi
  • näyttöjä tuloksellisesta ja tavoitteellisesta työskentelyotteesta
  • erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä myönteisyyttä toimintamallien ja osaamisesi kehittämiseen
  • suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa sekä kykyä viestiä asiakkaalle ymmärrettävästi monimutkaisista asioista

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän vakuutusalalla, jossa pääset työskentelemään monipuolisesti vakuutusten, asiakaspalvelun sekä myynnin parissa. Saat tueksesi valmentavan esihenkilön ja mukavan tiimin. Lupaamme, että mielenkiintoiset haasteet eivät lopu kesken ja ammatillinen kehittymisesi on meille tärkeää. Työskentelyaikamme määrittyvät asiakkaidemme tarpeiden ja palvelukanaviemme aukiolon mukaisesti. Tällä hetkellä puhelinpalvelumme on avoinna arkisin kello 9-16.

Pohjantähtiläiset kuvaavat työyhteisöään mutkattomaksi, lämminhenkiseksi ja matalahierarkkiseksi. Meillä apua saa ja jokaisen työpanos on merkittävä. Vastapainona vaativille työtehtäville toimimme yhdessä sovitusti: ihminen kohdataan ihmisenä, jokaisen työpanoksella on merkitystä, joustamme ja autamme toisiamme. Töissä saa, ja pitää olla hauskaa. Meillä saa tehdä, kokeilla ja epäonnistua, sillä uskomme onnistumisen syntyvän vain tekemällä.

Rakennat yhdessä muiden kanssa uudistuvaa Pohjantähteä, jossa sinua odottaa ammattitaitoinen, osaamistaan aktiivisesti kehittävä porukka – vakuutusalan erikoisjoukot. Meillä on kattavat henkilöstöedut, mm. runsaasti mahdollisuuksia osaamisen kehittämiseen, laaja työterveyshuolto sekä työhyvinvointi- ja virkistystoimintaa. Pohjantähdellä on Suomen aktiivisin työpaikka -tunnustus panostuksistamme henkilöstömme liikkumiseen. Meillä on myös hyvät mahdollisuudet paikkariippumattomaan työskentelyyn. Pohjantähdessä teemme työtä joustavasti yhdessä ja erikseen niin etänä kuin myös viikoittain kasvokkain Hämeenlinnassa tai Tampereella.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Santtu Ruikka, p. 040 584 9389 tai etunimi.sukunimi@pohjantahti.fi.

Haethan tehtävään viimeistään 23.8.2023 rekrytointijärjestelmämme kautta. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi, ansioluettelo ja palkkatoiveesi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme tehtävät mahdollisimman pian.

Tehtävään valittavien luottotiedot tarkastetaan. Tehtävässä edellytetään lisäksi vakuutusalaa koskevien säännösten mukaista hyvämaineisuutta.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kuukautta valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo lähes 130 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen. https://www.pohjantahti.fi/ura-pohjantahdessa

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö