Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo yli 120 vuotta. Katso Pohjantähden tarina.
Etsimme Helsingin ja Tampereen palvelukonttoriimme
Asiakaskokemusvastaavaa, pysyvyys ja huolenpito,
hoitamaan Pohjantähdessä yritysasiakkaita sekä yritysten avainhenkilöitä kaikkikanavaisesti.
Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä sekä tehdä ratkaisumyyntiä sekä uusmyyntiä pieniin yritysasiakkaisiin kannattavan kasvun periaatteiden mukaisesti.
Henkilö hoitaa tehtäviään itsenäisesti ja oma-aloitteisesti tehden yhteistyötä yhteyspäälliköiden ja koko muun työyhteisön kanssa.
Odotamme sinulta
– asiakaslähtöistä ja myynnillistä otetta
– ymmärrystä yritysten vakuuttamisesta
– itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
– kyky toimia monikanavaisesti yritysasiakkaita palvellen niin puhelimessa, kasvotusten kuin tulevaisuudessa ehkä verkkoneuvotteluissa
Lisätietoja tehtävästä antaa 29.1. klo 13:30 – 14:30 ja 30.1. klo 8 – 9 asiakkuusjohtaja Iina Welling, p. 040 4578 039
Lähetäthän hakemuksesi ja cv:si tämän linkin kautta 23.2.2020 mennessä.