Siirry sisältöön
Irtaimistovahinkojen puhelinpalvelu on avoinna 2.-4.10.2024 poikkeuksellisesti klo 14-16 | Yritysasiakaspalvelumme palvelee 3.10. klo 12.15-16 ja 8.10. klo 11.15-16.
Oma Pohjantähti
Rekrytoimme pääkonttorillemme Hämeenlinnaan Financial Controllerin.

Asiakkuuskokemusvastaava Yritysasiakkaat

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo yli 120 vuotta. Katso Pohjantähden tarina.

Etsimme Helsingin ja Tampereen palvelukonttoriimme

Asiakaskokemusvastaavaa, pysyvyys ja huolenpito,

hoitamaan Pohjantähdessä yritysasiakkaita sekä yritysten avainhenkilöitä kaikkikanavaisesti.

Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä sekä tehdä ratkaisumyyntiä sekä uusmyyntiä pieniin yritysasiakkaisiin kannattavan kasvun periaatteiden mukaisesti.

Henkilö hoitaa tehtäviään itsenäisesti ja oma-aloitteisesti tehden yhteistyötä yhteyspäälliköiden ja koko muun työyhteisön kanssa.

Odotamme sinulta

– asiakaslähtöistä ja myynnillistä otetta
– ymmärrystä yritysten vakuuttamisesta
– itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
– kyky toimia monikanavaisesti yritysasiakkaita palvellen niin puhelimessa, kasvotusten kuin tulevaisuudessa ehkä verkkoneuvotteluissa

Lisätietoja tehtävästä antaa 29.1. klo 13:30 – 14:30 ja 30.1. klo 8 – 9 asiakkuusjohtaja Iina Welling, p. 040 4578 039

Lähetäthän hakemuksesi ja cv:si tämän linkin kautta 23.2.2020 mennessä.