Siirry sisältöön
Oma Pohjantähti
Rekrytoimme pääkonttorillemme Hämeenlinnaan Financial Controllerin.

Asiakaskokemusvastaava palvelukeskukseen

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo yli 120 vuotta. Katso Pohjantähden tarina.

Sytytkö myynnistä? Onko vuorovaikutus valttisi? Heittääkö haasteet, kilpailut ja tavoitteet bensaa liekkeihisi? Oletko näppärä järjestelmien kanssa? Omaatko vieläpä hyvät suulliset ja kirjalliset ilmaisutaidot? Taidat olla etsimämme uusi asiakaspalvelija palvelukeskukseen!

Pohjantähden palvelukeskuksen huipputiimi etsii vahvistusta riveihinsä. Tule meille duuniin Hämeenlinnaan pääkonttorillemme tai Tampereelle asiakaskokemusvastaavaksi. Tehtävässäsi vastaat kuluttaja-asiakkaiden kokonaisvaltaisesta palvelusta ja myynnistä. Palvelukeskuksessa palvellaan asiakkaita kaikissa kanavissa hymy korvissa ja onnistumisista motivoituen.

Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa pääpaino on asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä. Palkitseminen muodostuu TES:in mukaisesta peruspalkasta, sekä palkkio-osasta, johon voit omalla tekemiselläsi vaikuttaa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv saman tien tämän linkin kautta, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana, kuitenkin viimeistään 23.2.2020 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa
asiakkuuspäällikkö Eija Keskinen 31.1 klo 15 – 16, p. 040 6531 800
asiakkuuspäällikkö Santtu Ruikka 5.2 klo 15 – 16, p. 040 5849 389