Siirry sisältöön
Keskiviikkona 2.12. klo 5.00-8.00 Oma Pohjantähdessä lyhyt käyttökatko kirjautumismuutosten vuoksi

Poistamme käyttäjätunnus-salasana -yhdistelmällä kirjautumisen sähköisistä palveluistamme. Muutoksen myötä Oma Pohjantähteen voi kirjautua vain vahvasti tunnistautuneena. Sähköisissä palveluissa tunnistautumiseen voi käyttää Nordean, Handelsbankenin, S-Pankin, Aktian, Säästöpankin, POP Pankin, OmaSP:n, OP:n, Ålandsbankenin ja Danskebankin pankkitunnuksia.

Rekrytoimme pääkonttorillemme Hämeenlinnaan Financial Controllerin.

Asiakaskokemusvastaava kuluttaja-asiakkaat

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo yli 120 vuotta. Katso Pohjantähden tarina.

Sytytkö myynnistä ja asiakkuuksien kehittämisestä? Onko vuorovaikutus valttisi? Silloin olet etsimämme asiakaspalvelija, asiakaskokemusvastaava.

Asiakaskokemusvastaavan, pysyvyys, tehtävänä Pohjantähdessä on vahvistaa kuluttaja- asiakkaiden asiakaskokemusta ja pysyvyyttä kaikki kanavaisesti aktiivisesti itse asiakkaita kontaktoiden. Et pelkää tarttua luuriin huolehtiaksesi nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden turvan oikealle tasolle. Ymmärrät henki- ja henkilöturvanratkaisujen merkityksen kokonaisturvan kannalta, etkä pelkää keskustella asiakkaan kanssa tulevaisuudenkaan turvantarpeista.

Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä tekemällä kokonaisvaltaista lisä- ja ratkaisumyyntiä asiakkaan kokonaistarpeet täyttäen sekä nykyisille, että uusille asiakkaille.

Odotamme sinulta

– oma-aloitteellisuuta ja tavoitteellisuutta
– reipasta asennetta ja halua parantaa asiakkaiden kokonaisturvaa
– myynti- ja vuorovaikutustaitoja
– kykyä suunnitella ja organisoida päivittäisiä tehtäviä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti
– yhteistyökykyä muun työyhteisön kanssa

Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa pääpaino on asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä sekä kokonaispalkitsemisen, jonka tasoon voit vaikuttaa omalla tekemiselläsi.

Lisätietoja tehtävästä antaa 29.1. klo 13:30 – 14:30 ja 30.1. klo 8 – 9 asiakkuusjohtaja Iina Welling, p. 040 4578 039

Lähetäthän hakemuksesi ja cv:si tämän linkin kautta 23.2.2020 mennessä.