Siirry sisältöön
Palvelemme numerossa 020 763 4010 sekä yritysasiakkaita numerossa 020 763 4052. Konttorimme ovat toistaiseksi suljettuina, mutta tapaamme asiakkaita ajanvarauksella.

Konttorimme ovat toistaiseksi suljettuina poikkeustilanteen vuoksi, mutta tapaamme asiakkaita ajanvarauksella. Tapaamisajan voit varata konttorin puhelinnumerosta tai soittaa suoraan omalle yhteyshenkilöllesi. Vakuutusasioita hoidat nopeasti ja kätevästi myös puhelimitse sekä Oma Pohjantähdessä. Kiitos ymmärryksestäsi! Pidäthän itsestäsi ja läheisistäsi huolta.

Vaatteiden pakkausta matkalle

Myöhästyminen matkalta

Jos myöhästyt alkuperäisen matkasuunnitelman mukaisesta kulkuneuvosta; lentokoneesta, laivasta, bussista tai junasta, korvataan sinulle kohtuulliset matka- ja majoituskustannukset, jotka aiheutuvat sinulle matkalle mukaan pääsemisestä. Korvauksen edellytyksenä on, että käyttämäsi kulkuneuvo viipyy matkalla sään, luonnonmullistuksen, teknisen vian, rikollisen teon tai viranomaisen toiminnan vuoksi. Kulut ovat korvattavia myös siinä tapauksessa, että käyttämäsi ajoneuvo joutuu liikenneonnettomuuteen tai siihen tulee tekninen vika.

Tee vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä

Toimi näin

1

Pyydä liikenneyhtiöltä todistus matkan viivästymisen syystä

Jos olet liikenteessä esimerkiksi omalla autolla, toimita selvitys onnettomuudesta viranomaiselta tai teknisestä viasta esimerkiksi korjaamolta.

2

Hae ensin korvausta matkanjärjestäjältä, liikenneyhtiöltä, hotellilta tai vastaavalta taholta

3

Ilmoita vahingosta

Täytä vahinkoilmoitus Oma Pohjantähdessä ja toimita mukana tarvittavat liitteet.

4

Tarvittavat liitteet

Toimita hakemuksen liitteeksi alkuperäisen sekä ylimääräisen matkan matka- ja majoitustositteet sekä todistus matkan viivästymisen syystä.

Hoida vakuutusasiasi vaikka keskellä yötä
Oma Pohjantähdessä hoidat esimerkiksi muutokset ja korvaushakemukset silloin, kun sinulle sopii.