Uusi etu lemmikkivakuutusasiakkaillemme – kolme etäeläinlääkärikäyntiä vuodessa FirstVetissä ilman omavastuuta

Olemme aloittaneet yhteistyön etäeläinlääkäripalvelu FirstVetin kanssa. Etäeläinlääkäripalvelu FirstVet auttaa silloin, kun olet huolissasi kissasi tai koirasi terveydestä, mutta et ole varma, onko klinikkakäynti tarpeellinen.

Tarjoamme nyt lemmikkivakuutusasiakkaillemme kolme eläinlääkärin etävastaanottokäyntiä vuodessa FirstVet-sovelluksessa ilman omavastuuta. Huomioi kuitenkin, että korvaamme käynnin vain silloin, kun kyseessä on vakuutuksesta korvattava tapaturma tai sairaus.

Etäeläinlääkäripalvelu FirstVet palvelee vuoden jokaisena päivänä klo 7–24. Palvelu mahdollistaa pääsyn eläinlääkärille missä tahansa, olitpa sitten kotona, metsässä, mökillä tai ulkomaanmatkalla. Eläinlääkäreiden videovastaanotolla sinua auttavat kokeneet, suomalaiset eläinlääkärit, joilta saat tilannearvion, neuvot, hoito-ohjeet ja tarvittaessa lähetteen eläinklinikalle.

Lue lisää ja rekisteröi lemmikkisi FirstVetiin, jotta palvelu on helposti käytössäsi, kun lemmikkisi tarvitsee eläinlääkärin apua.