Thomas Cookin konkurssi ja Pohjantähden matkustajavakuutus

Matkatoimisto Tjäreborgin omistajakonserni Thomas Cook Group on maanantaina 23.9.19 ilmoittanut hakeutuvansa konkurssiin. Konkurssi aiheuttaa sekä matkojen peruuntumisia, että muutoksia matkasuunnitelmiin. Lue lisää Tjäreborgin sivuilta: https://www.tjareborg.fi/ajankohtaista
Tjäreborgin matkakohteissa on tällä hetkellä 2 884 suomalaisasiakasta.

Mikäli olet jo lomamatkalla, ota yhteyttä paikalliseen oppaaseen, Tjäreborgin edustajaan tai Suomen konsulaattiin. Seuraa myös Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuja, sillä virasto on taho, joka järjestää paluukuljetukset Suomeen: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Matkustaminen-ja-matkan-jarjestaminen/matkustaminen-ja-liikenne/valmismatka/matkatoimiston-konkurssi/

Konkurssista aiheutunut matkan peruuntuminen tai keskeytyminen, ylimääräinen odottaminen matka-aikana tai matkalta myöhästyminen eivät kuulu matkustajavakuutuksen korvauksen piiriin.

Mikäli sinulla on kysyttävää, autamme mielellämme. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme p. 020 763 4010 (ma-pe klo 8-20) tai henkilökorvausosastoomme p. 020 763 4014 (ma-pe klo 8-16).