Suljemme puhelinliikenteen keskiviikkona klo 11.15–12.30 – kannustetaan yhdessä Suomi voittoon!

Suljemme huomenna keskiviikkona asiakas- ja korvauspalvelumme reilun tunnin ajaksi, jotta henkilöstömme voi seurata olympialaisten maastohiihdon parisprintin finaaleja.

”Me suomalaisethan olemme urheiluhullua kansaa”, naurahtaa yhtiön toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen. ”Huomenna laitetaan linjat kiinni ja jännitetään luvan kanssa kisastudioissamme sprintin lopputuloksia. Tällaista yhteisöllisyyttä kaivataan kuluttavien koronavuosien jälkeen.”

Käynnissä olevat olympialaiset ovat vaikuttaneet selvästi asiakaspalvelumme puhelinliikenteeseen. Esimerkiksi Iivo Niskasen kultamitalisuorituksen aikana puheluiden määrä väheni tavanomaiseen puhelinliikenteeseen verrattuna 62 %.

”Emme oleta reilun tunnin sulun vaikuttavan kovin moneen asiakkaaseemme, joista suuri osa on varmasti itsekin kannustamassa Suomea voittoon. Vahinkokumppanimme ovat tavoitettavissa myös sulun aikana, jonka lisäksi sähköisessä asiointipalvelussamme vakuutusasioita voi hoitaa silloin, kun se itselle parhaiten sopii”, Kiiliäinen muistuttaa.

Olemme panostaneet lähivuosina merkittävästi sähköisen asioinnin kehittämiseen. Sähköisessä asiointipalvelussamme Oma Pohjantähdessä asiakkaat voivat hoitaa vakuutusasioitaan ympäri vuorokauden.

”Suomen voittoon kannustamisen jälkeen meidät tavoittaa normaaliin tapaan. Asiakaspalveluumme tarvitsee harvoin jonottaa, sillä tavoitettavuutemme on vakuutusalan huippuluokkaa. Meillä puheluihin vastataan alle puolessatoista minuutissa”, kertoo Kiiliäinen.

Asiakas- ja korvauspalvelumme ovat suljettuina ke 16.2. klo 11.15–12.30, jonka jälkeen palvelemme jälleen normaalisti.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen, 040 517 4493, aki.kiiliainen@pohjantahti.fi

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Jenni Niiranen, 050 324 7646, jenni.niiranen@pohjantahti.fi