Henkilökohtaista palvelua yritysasiakkaille omalta vakuutusihmiseltä

Yrityksen vakuutusasioiden hoitaminen voi pahimmillaan olla melkoinen humppa! Arjen kiireessä, yrittäjän mielenkiinnon kohdistuessa yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen, ei vakuutusasioiden hoitaminen välttämättä napostele – ei varsinkaan, jos joutuu selittämään asiansa eri ihmisille joka kerta alusta saakka uudelleen.

Tähän tunnistettuun tosiasiaan olemme nyt havahtuneet: jatkossa jokainen yritysasiakkaamme saa oman, henkilökohtaisen vakuutusihmisen, joka tuntee asiakkaan arjen ja liiketoiminnan sekä niitä uhkaavat riskit.

Oman vakuutusihmisen merkitystä kuvaa hyvin erään yritysasiakkaamme lausuma:

Pohjantähdessä minua kiehtoi se, että sama henkilö hoitaa kaikki vakuutusasiani. Näin minun ei tarvitse aina selvittää alusta alkaen, kuka olen ja millainen tilanteeni on. Pidän myös siitä, että sama henkilö hoitaa sekä yksityis- että yrityspuolen asiat. Pienyrittäjällä vakuutusasiat menevät vähän limittäin, jolloin kokonaisvaltaisen tilanteen ymmärtäminen on tärkeää.

Vakuutusihmisemme eivät ainoastaan odottele yritysasiakkaiden yhteydenottoja, vaan pitävät myös itse aktiivisesti yhteyttä omiin asiakkaisiinsa. Yritystoiminnassa voi kalenterivuoden aikana tulla useitakin muutoksia, jotka vaikuttavat vakuutustarpeeseen. Kaikkea ei välttämättä itse hoksaa ilmoittaa vakuutusyhtiöön, jolloin oman vakuutusihmisen kanssa käydyt keskustelut varmistavat, että vakuutusasiat ovat aina ajan tasalla.

Omalta vakuutusihmiseltä tukea ja neuvoja haastaviinkin tilanteisiin

Yritystoiminta ei ole aina ruusuilla tanssimista, vaan yrittäjätaipaleen aikana voi tulla mutkia matkaan. Oma vakuutusihminen on apuna myös tällaisissa tilanteissa:

Muistan, että pandemian alkaessa soitin teille paniikissa aika itkunsekaisen puhelun, koska meillä oli paljon vakuutuksia, joille ei enää muuttuneessa toiminnassa ollut tarvetta. Oma vakuutusihmiseni rauhoitteli minua, katsoi vakuutukset läpi ja kertoi, mitä vakuutuksia jätetään pois. Lisäksi hän neuvoi, millä muilla tavoin on mahdollista muokata vakuutuksia siten, että vakuutusmaksuissa tulee säästöä.

Haastavissa tilanteissa yritysasiakkaiden arjen tuntemisen tärkeys korostuu. Omalla vakuutusihmisellä, palvelun laadulla ja ihmisen kokoisuudella varmistamme henkilökohtaisen otteen ja välittömän vuorovaikutuksen kaikissa tilanteissa.

Kun saamme seuraavanlaisia palautteita yritysasiakkailtamme, tiedämme olevamme oikealla polulla:

Pohjantähti on kumppanina hyvin samankaltainen kuin oma yrityksemme. Haluamme itsekin satsata samoihin asioihin, jotka korostuvat Pohjantähden palvelussa.

Tutustu yritysasiakkaidemme tarinoihin: https://www.pohjantahti.fi/asiakastarinat/