Kaksi iloista miestä heittämässä yläfemmat pöydän ääressä.

Vuorotteluvapaan sijaisuus: ICT-tehtävät

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla lähes 125 vuotta. Katso Pohjantähden tarina

Haussa nyt

vuorotteluvapaan sijainen ICT-tehtäviin

Pohjantähti panostaa henkilöstön hyvinvointiin monin tavoin ja vuorotteluvapaa on siihen yksi hyvä keino. Autathan meitä mahdollistamaan vuorotteluvapaan järjestelyt!

Hae vuorotteluvapaan sijaiseksi Pohjantähden ICT-yksikköön Hämeenlinnaan 4 – 6 kk:n jaksolle 1.1.2020 alkaen.

Meillä on useita tehtäviä, joihin määräaikainen sijaisuus sopii erittäin hyvin ja voitkin hakea jotain yhtä tai useampaa seuraavista tehtävistä:

I. Käyttövaltuushallinnan kehitystehtävät
II. Käyttäjäohjeistuksen kehitystehtävät
III. IT-tukitehtävät
IV. Tietojärjestelmien testaustehtävät

Tehtävänkuvaa voidaan muokata hakijan osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Valinnassa huomioitavaa on vuorotteluvapaalaki, joka asettaa osaamisen lisäksi ehtoja valinnalle. Sijaiseksi voidaan palkata:

  • työtön työnhakija, joka on ollut työttömänä työnhakijana yhdenjaksoisesti tai osissa vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana. Sijaiseksi palkattavan on oltava työttömänä työnhakijana välittömästi ennen vuorotteluvapaan alkamista.
  • alle 30-vuotias työ- ja elinkeinotoimistossa työttömänä työnhakija oleva, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään yksi vuoksi taikka työtön työnhakija, joka vuorotteluvapaan alkaessa on alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.

Sijaiseksi ei voida palkata henkilöä, jota pidetään työttömyysturvalain 2 luvun 10 §:ssä tarkoitettuna päätoimisena opiskelijana.

Pohjantähtiläiset kuvaavat työyhteisöään mutkattomaksi, lämminhenkiseksi ja matalahierarkiseksi. Meillä apua saa ja jokaisen työpanos on merkittävä. Tarjoamme kivan työyhteisön lisäksi kattavat henkilöstöedut mukaan lukien laajan työterveyshuollon ja virikesetelit, mahdollisuuden etätyöskentelyyn sekä muihin työajan joustoihin.

Lisätietoja tehtävistä antaa tietohallintojohtaja Elina Kotilainen 10.10. klo 12 – 15 ja 18.10. klo 8-10. p. 040 7722 943.

Lähetä meille tämän linkin kautta vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi 28.10.2019 mennessä. Käsittelemme hakemuksia heti niiden saavuttua ja teemme valinnan sopivan hakijan löydyttyä.