Vakuutusedustaja pääkaupunkiseudulle

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme.

Haemme nyt positiivisia myynninnälkäisiä talentteja

vakuutusedustajiksi

pääkaupunkiseudulle yritysmyynnin eliittijoukkoihin.

Sinun roolisi on toimia yritysasiakkaillemme asiantuntija-apuna heidän yritystoiminnan ja henkilöriskien tunnistamisessa sekä turvaamisessa. Yritysasiakkaiden uusasiakashankinta on merkittävin osa työtäsi ja rooliin kuuluu myös asiakashoidollista työtä.

Odotamme sinulta ennen kaikkea myynti- ja yrittäjähenkisyyttä sekä halua sitoutua tavoitteelliseen myyntityöhön ja asiakashankintaan. Kokemus myyntialalta ja vakuutusalan tuntemus ovat plussaa.

Tarjoamme sinulle

• hyvän perehdytyksen ja työnohjauksen.
  • kattavan salkun erinomaisia kilpailukykyisiä vakuutustuotteita myytäväksi.
  • poikkeuksellisen paljon potentiaalisia asiakkaita.
  • alan kärkitasoa olevan palkkiosopimuksen.
  • tueksesi yrittäjäyhteisön, jossa vinkit vaihtuvat ja nauru raikaa.

Vakuutusedustajan työssä toimit itsenäisenä yrittäjänä (esim. toiminimi).

Lisätietoja tehtävästä antaa Vesa Voutilainen puh. 040 8330 888.

Haethan tehtävään urasivuillamme viimeistään 30.6.2022. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemus ja cv. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk valinnan tehtyämme.

Tehtävässä voit aloittaa sopimuksen mukaan.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo 125 vuotta
Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö