Etsimme tuotekehityspäällikköä

Sinustako pienen yhtiön iso palanen?

Nykyisen tuotekehityspäällikkömme siirtyessä yhtiön sisällä toisiin tehtäviin, etsimme tuotekehitysyksikköömme kokenutta

tuotekehityspäällikköä

vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan erityisesti ajoneuvo- ja venevakuutustuotteiden tuotekehityksestä ja tuotehallinnasta. Ihmisen kokoisessa yhtiössä voimme rakentaa toimenkuvan vahvuuksiesi mukaan. Tarjoa meille rohkeasti osaamistasi.

Vastaat tuotealueesi tuotekokonaisuudesta ja tuotteista sekä niiden kilpailukyvystä, kannattavuudesta ja maksutulosta. Tehtäväsi jakautuu projekti- ja konseptointityöhön sekä tuotehallintaan ja analysointiin. Tunnet markkinan ja kilpailijat sekä asiakkaiden ja myynnin tarpeet. Kehität vakuutustuotteitasi laatimiesi suunnitelmien mukaisesti. Vedät tuotekehitysprojekteja, toteutat tuotekonsepteja ja viet tuote- ja palveluideat määrätietoisesti ja tuloksellisesti toteutukseen. Toimit myynnin tukena ja aktivoit omien tuotteittesi myyntiä ja markkinointia. Vastaat osaltasi tuotehallintamenettelystä ja johdat tuotealueesi hinnoitteluprosessia. Vastaat myös vastuualueesi tuotteisin liittyvistä yhteistyökumppanuuksista.

Olemme ihmisen kokoinen vakuutusyhtiö, jossa tiedetään, ettei elämä ole pelkkää työntekoa. Uudistumme ja uudistamme rohkeasti. Pienenä yhtiönä meidän on helppo olla ketterä ja reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Menestyt työyhteisössämme, jos sinulla on hyvät valmiudet johtaa omaa työtäsi ja ottaa haltuun laaja tehtäväkenttä itsenäisesti. Sinulta löytyy rohkeaa, innovatiivista otetta tuotteiden uudistamiseen. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot ja teet sujuvaa yhteistyötä eri tahojen kanssa. Ympärilläsi on paljon tukea ja tiimissäsi tekemisen meininki, jossa tuetaan ja rohkaistaan kokeilemaan uusia ideoita.

Sinulta odotamme

• vahvaa tuotekehitysosaamista
  • käytännön kokemusta tuotekehityksen, palvelumuotoilun, tuotteistuksen ja konseptoinnin menetelmien hyödyntämisestä
  • monipuolista osaamista ja mielenkiintoa ajoneuvoihin ja ajoneuvomarkkinan kehittymiseen
  • hinnoittelu- ja riskiosaamista
  • erinomaista suomen kielen sekä sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • projektiosaamista ja projektien johtamistaitoa
  • oma-aloitteista ja reipasta työotetta
  • kykyä johtaa omaa työskentelyä
  • erinomaisia sosiaalisia taitoja

Arvostamme mahdollista vakuutusalan kokemustasi ja ammattiymmärrystäsi.

Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen kompensaation työstä ja kattavat työsuhde-edut, mm. runsaasti mahdollisuuksia osaamisen kehittämiseen, laaja työterveyshuolto sekä työhyvinvointi- ja virkistystoimintaa.  Pohjantähtiläiset kuvaavat työyhteisöään mutkattomaksi, lämminhenkiseksi ja matalahierarkiseksi. Meillä apua saa ja jokaisen työpanos on merkittävä. Vastapainona vaativille työtehtäville toimimme yhdessä sovitusti: ihminen kohdataan ihmisenä, jokaisen työpanoksella on merkitystä, joustamme ja autamme toisiamme. Töissä saa, ja pitää olla hauskaa. Meillä saa tehdä, kokeilla ja epäonnistua, sillä uskomme onnistumisen syntyvän vain tekemällä. Rakennat yhdessä muiden kanssa uudistuvaa Pohjantähteä, jossa sinua odottaa ammattitaitoinen, osaamistaan aktiivisesti kehittävä porukka – vakuutusalan erikoisjoukot. Pääkonttorimme sijaitsee Hämeenlinnassa. Sinulla on mahdollisuus pääkonttorilla työskentelyn lisäksi työskennellä myös muilla konttoreillamme tai tehdä etätyötä.

Hae tehtävää urasivuiltamme viimeistään 30.5.2022

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo lähes 130 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö