Kevät avaa Suomen golfkentät – Pohjantähti tarjoaa GoGolfin jäsenille holari-vakuutuksen

Veli-Pekka Franssila oli tällä kaudella tiettävästi ensimmäinen GoGolfin jäsen, joka onnistui tekemään hole-in-onen.

GoGolfin jäsenyyteen kuuluu myös tänä vuonna Pohjantähden hole-in-one-vakuutus. Se takaa holarin tekijälle kuohuvatarjoilut klubiravintolassa.

Ja mikä parasta: tämän kauden ensimmäinen GoGolfin jäsenen tekemä hole-in-one on jo nähnyt päivänvalon huhtikuun alussa. Ässässä onnistui Nokia River Golfin Veli-Pekka Franssila, joka tarvitsi River-kentän 18. reiällä vain yhden lyönnin toimittaakseen pallon tiiltä reikään.

Franssila tuntee kotikenttänsä metkut, sillä hän lähti lyömään lyhyen par 3 -reiän avausta selkeällä suunnitelmalla.

”Kylmässä kelissä kaikki peliin ja tähtäys lipun takana olevaan rinteeseen 56-asteisella wedgellä”, Veli-Pekka kertoi NRG:n Facebook-päivityksessä.

”Nappilyönti ja pallo spinnillä kuppiin! Olihan suonenveto”, hän jatkoi.

Muun muassa Nokia River Golf tarjoaa tänä vuonna jäsenilleen GoGolfin jäsenyyden, joten Veli-Pekka olisi voinut tarjota golfperinteen edellyttämät kuohujuomat klubiravintolassa Pohjantähden piikkiin, mutta pannahinen sentään: koronaepidemian vuoksi ravintolat olivat suljettuna ja kuohuviinipullot jäivät klubilla poksauttamatta.

Pohjantähti kuitenkin lupaa, että ravintoloiden sulkuaikana tapahtuneet holaritarjoilut voidaan järjestää takautuvasti, kunhan klubiravintolat avaavat ovensa.

GoGolfin jäsen, jolla on holarivakuutus aktivoituna, voi tarjota klubilla 250 euron edestä kuohuvaa kentällä samaan aikaan olleille pelaajille. ”Vahingon” korvaussumma on mahdollista tuplata 500 euroon kilpailuttamalla vakuutukset Pohjantähdellä.

Etkö ole vielä GoGolfin jäsenen. Katso ensin, tarjoaako kotiseurasi sinulle jäsenyyden. Jos näin ei ole hanki jäsenyys huikeine etuineen GoGolfin verkkokaupasta.