Pohjantähti on matkassa mukana #ismopolkee kampanjassa

Pohjantähti on matkassa mukana #ismopolkee -kampanjassa. Ismo Linnus polkee 3 000 pyöräilykilometriä 31 päivän aikana ja hänen tavoitteenaan on kerätä jokaisesta pyöräilykilometristä 1 euro. Tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä Kiss Goodbye to MS -kampanjalle. ”Kampanja on jo saavuttanut tavoitteensa ja näyttää siltä, että ylitämme tavoitteemme reilusti”, Ismo iloitsee.

Ismo Linnus on Neuroliiton järjestösuunnittelija ja #ismopolkee on hänen siirtymäriittinsä työelämästä eläkkeelle. ”Suomessa on 32 MS-yhdistystä eikä minulla ollut mahdollisuutta järjestää kaikille yhteisiä läksiäisiä. Ajattelin, että miksi en vierailisi itse yhdistyksissä ja samalla voisin olla hyödyksi Kiss Goodbye to MS -kampanjalle. Puolitoista vuotta sitten ajatus tästä #ismopolkee-kampanjasta alkoi itää”, kertoo Ismo.

Ismon matka on alkanut 15.6.2018 Kuopiosta – Joensuuhun, ja päättyy 15.7.2018 Jyväskylän kautta Kuopioon. Keskiviikkona 11.7. Ismo polki Lahdesta Hämeenlinnaan, jolloin Kanta-Hämeen neuroyhdistyksen jäsenten lisäksi myös Pohjantähti oli matkalaista vastassa. Ismo kertoi matkansa sujuneen hyvin varsinkin, kun sai matkaansa kirittäjän.

Lisää kampanjasta voit lukea Ismon Facebook-sivuilta.