Pohjantähti jatkaa HPK:n areenakumppanina

Pohjantähden toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen ja HPK:n toimitusjohtaja Antti Toivanen
HPK:n toimitusjohtaja Antti Toivanen (vas.) ja Pohjantähden toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen

HPK Liiga Oy ja Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiö ovat sopineet kolmen vuoden yhteistyösopimuksesta, jonka pääelementtinä on Pohjantähti Areenan nimi. Sopimukseen sisältyy kaksi optiovuotta areenan pääkumppanuudesta.

Hämeenlinnassa pelataan Liigaa jatkossakin Pohjantähti Areenassa. HPK Liiga Oy ja Pohjantähti jatkavat yhteistyökumppanuuttaan aina Liiga-kauteen 2024–2025 asti. Lisäksi yhtiöt ovat sopineet kahdesta lisävuodesta, joista päätetään yhteisen tarkastelun jälkeen. Pohjantähti Areena on noussut kaikkien jääurheilutoimijoiden arkikieleen nykyisen käynnissä olevan kolmivuotissopimuksen aikana, kun puhutaan Hämeenlinnan jäähallista.

Pohjantähden toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen haluaa perinteikkään yhteistyön jatkuvan HPK:n kanssa pitkään.

– Pohjantähti ja HPK ovat tehneet jo lähes sadan vuoden ajan yhteistyötä, jota haluamme jatkaa. Yhtiömme kotipaikka on Hämeenlinnassa ja on hienoa, että meillä on täällä valtakunnallisestikin näkyvä maamerkki. Koemme myös tärkeäksi tukea oman kotikaupunkimme elämyksellisyyttä. Olemme varmoja, että HPK tarjoaa jatkossakin upeita kokemuksia suomalaisille jääkiekon ystäville Pohjantähti Areenassa, sanoo Kiiliäinen.

HPK:lle yhteistyökumppanuus Pohjantähden kanssa on arvokas.

– Pohjantähti on yksi HPK:n pitkäaikaisemmista kumppaneista, ja yhteistyö on kehittynyt sekä uudistunut vuosien saatossa monella tavalla. On hienoa, että yksi Hämeenlinnan tärkeimmistä rakennuksista jatkaa Pohjantähti Areenan nimellä, kertoo HPK Liiga Oy:n toimitusjohtaja Antti Toivanen.

Pohjantähti Areenassa pelataan viikonloppuna runkosarjan kaksi viimeistä kotiottelua ennen playoffseja, perjantaina HPK-KooKoo klo 18.30 ja lauantaina HPK-SaiPa 17.00.

Lisätiedot:
HPK Liiga Oy toimitusjohtaja Antti Toivanen 0503175777