Haemme pääkirjanpitäjää / taloushallinnon asiantuntijaa

mies ja nainen kirjoittavat post it lappuihin toimistossa

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä, ja jätä käden jälkesi menestystarinaamme.

Haemme nyt Talous-, tasehallinta ja sijoitustoimintoomme

pääkirjanpitäjää / taloushallinnon asiantuntijaa

vakituiseen työsuhteeseen. Tarjoamme monipuolisen näköalapaikan vakuutusyhtiön taloustoimintoon. Vastuualueellesi kuuluisivat konsernin kirjanpidon, tilinpäätöksen sekä näihin liittyvän muun raportoinnin tehokas ja vaatimusten mukainen toteuttaminen ja kehittäminen, yhdessä ulkoisen laskennan ryhmän ja muun talous-, tasehallinta- ja sijoitustoiminnon kanssa.

Ulkoisen laskennan vastuulle kuuluu kirjanpitoon, tilinpäätökseen (ml. konsernitilinpäätös), verotukseen, maksuliikenteeseen, sekä näihin liittyvään raportointiin kuuluvat asiat.

Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ja odotammekin sinulta kehityspainotteista työskentelytapaa, hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja sekä itsenäistä otetta työhön.

Odotamme sinulta

• aikaisempaa kokemusta kirjanpidosta sekä tilinpäätöksestä
  • sijoitusinstrumenttien ja sijoituskirjanpidon tuntemusta
  • hyvää tietoteknistä osaamista
  • yhteistyökykyä sekä täsmällistä työskentelyotetta
  • rohkeutta ja kykyä uudistaa ja kantaa vastuuta työsi tuloksesta.

Vastapainona vaativille työtehtäville toimimme yhdessä sovitusti: meillä ihminen kohdataan ihmisenä, meillä joustetaan. Meillä tehdään yhteistyötä ja pidetään hauskaa. Meillä saa tehdä, kokeilla ja epäonnistua.

Tarjoamme kattavat henkilöstöedut, mm. runsaasti mahdollisuuksia osaamisen kehittämiseen, laajan työterveyshuollon sekä työhyvinvointi- ja virkistystoimintaa. Meillä on myös erinomaiset mahdollisuudet paikkariippumattomaan työskentelyyn ja näin ollen voit halutessasi tehdä myös etätöitä. Pääkonttorimme on Hämeenlinnassa, mutta tehtävää voi hoitaa myös Tampereen tai Helsingin toimipisteistämme käsin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jani Partanen, sähköpostilla jani.partanen@pohjantahti.fi tai puhelimitse numerosta 044 020 2220.

Aloitamme haastatteluja jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi, cv:n ja palkkatoiveesi tämän linkin kautta pian, mutta viimeistään 15.5.2021. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk:n ajan valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen, vakuutusalan konkari jo alalla 125 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu tästä yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen