Oma Pohjantähdessä uudistuksia

Sähköisessä asiointipalvelussamme Oma Pohjantähdessä on saatu maaliin kovasti toivottuja uudistuksia. Olemme selkiyttäneet Laskut-osiota siten, että jatkossa laskut on eritelty avoimiin ja maksettuihin. Siirrot avoimista maksettuihin laskuihin tapahtuvat automaattisesti aiemman manuaalisen arkistoinnin sijaan. Maksusuoritukset näkyvät meillä viimeistään viiden arkipäivän kuluttua siitä, kun lasku on maksettu.

Jatkossa näet siis selkeämmin, mitkä laskut edellyttävät sinulta toimenpiteitä. Huomaa kuitenkin, että laskut, muutoslaskut sekä maksumuistutukset näkyvät omina, erillisinä laskuinaan avoimien laskujen osiossa. Kurkkaa siis muutoslaskua tai maksumuistutusta maksaessasi, mitä alkuperäistä laskua muutos koskee, äläkä turhaan maksa meille laskua tuplana.

Lisäksi olemme tehneet laskutusnäkymään ulkoasupäivityksen, joka toivottavasti tekee laskujen tarkastelusta entistä helpompaa. Näet jatkossa yhdellä silmäyksellä Laskut-osion pääsivulla, kuinka monta uutta laskua sinulta löytyy. Alla olevasta kuvakaappauksesta näet miltä uudistettu Laskut-osio näyttää, kun sinulla on avoimia laskuja ja kun kaikki laskut on maksettu.

Oma Pohjantähden näkymä, kun asiakkaalla on avoimia laskuja.

Oma Pohjantähden näkymä, kun asiakas on maksanut kaikki laskut.

Voit pyytää myös maksuaikaa Oma Pohjantähdessä

Edellisessä Oma Pohjantähden uudistuksessa lisäsimme palveluun mahdollisuuden lisätä avoimille laskuille 30 päivää maksuaikaa. Sinun ei siis tarvitse olla erikseen yhteydessä asiakaspalveluumme, vaan maksuajan pyytäminen hoituu muutamalla klikkauksella.

Muista, että Oma Pohjantähdessä voit laskutusasioiden lisäksi hoitaa muitakin vakuutusasioitasi tietoturvallisesti silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa hoituvat vahinkoilmoitukset, erilaisten todistusten tilaukset, asiakastietojen päivitykset sekä yhteydenotot asiakaspalveluun esimerkiksi silloin, kun vakuutuksiin olisi tarve tehdä muutoksia.

Täältä löydät edelliset Oma Pohjantähden uudistukset:

Uusi sairausvahinkoilmoitus

Reaaliaikaiset vakuutustiedot ja maksuajan pyytäminen