Haemme nyt korvauspäällikköä

kaksi miestä antaa toisilleen ylävitosen työpöydän ääressä

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä. Olemme toimineet vakuutusalalla jo 125 vuotta.

Haemme nyt korvauspalveluihin

korvauspäällikköä.

Korvauspäällikkönä toimit ajoneuvokorvausten esihenkilönä. Ajoneuvokorvauksissa autetaan asiakkaita monikanavaisesti kasko- ja liikennevahingoissa. Tiimissä työskentelee korvausneuvojia, vahinkotarkastajia ja korvausasiantuntija. Toivomme sinun tulevan Tampere – Hämeenlinna akselilta.

Tehtävässä viet strategian mukaisia muutoksia läpi positiivisella otteella. Esihenkilönä vastaat vastuualueesi henkilöstöjohtamisesta, osaamisen ja toiminnan kehittämisestä sekä tiimisi tavoitteiden saavuttamisesta. Tuet tiimiäsi uuden oppimisessa ja muutosten käsittelyssä.

Odotamme sinulta

• Asiakas on sinulle ykkönen – lähestyt asiakaslähtöisesti toiminnan kehittämistä
  • Innostusta ja innostamista – sinulla on kykyä ajatella uudella tavalla ja ottaa muut mukaan aktiiviseen toiminnan kehittämiseen
  • Valmentavaa johtamistapaa – kokemusta esihenkilönä työskentelystä
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja – loistat yhteistyö-, vuorovaikutus- ja organisointitaidoilla
  • Ratkaisukeskeisyyttä – haet ja edellytät ratkaisuja sekä tuloksellisuutta
  • Vakuutusalan kokemusta – tehtävässä menestymistä edesauttaa korvauspalveluiden kokemus

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen tehtävän huipputiimin esihenkilönä. Saat kollegaksesi neljä korvauspäällikköä, joiden kanssa pääset kehittämään korvauspalvelua. Rakennat yhdessä muiden kanssa uudistuvaa Pohjantähteä, jossa sinua odottaa ammattitaitoinen porukka – vakuutusalan erikoisjoukot. Meillä Pohjantähdessä on tärkeää, että töissä on kivaa ja jokainen ottaa vastuun kantaa kortensa yhteiseen kekoon.

Lisätietoja tehtävästä antaa Johanna Taivassalo, p. 0400 560150, johanna.taivassalo@pohjantahti.fi Parhaiten tavoitat Johannan tiistaina 14.9. kello 9-13 ja maanantaina 20.9. kello 14-15.

Lähetäthän hakemuksesi, cv:n ja palkkatoiveesi tämän linkin kautta 23.9.2021 mennessä.

Haethan pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana!

Tehtävään valittavalta edellytetään puhtaita luottotietoja. Säilytämme hakemuksia liitteineen 18kk ajan henkilövalinnan tehtyämme.

Maltamme tuskin odottaa kuulevamme sinusta!

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen, vakuutusalan konkari jo alalla 125 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen tästä.