Tule korvauskäsittelijäksi

ryhmä iloisia ihmisiä heittää tikkaa

Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelulle, oman osaamisen ja toiminnan jatkuvalle kehittämiselle sekä rohkealle, itsenäiselle päätöksenteolle? Jos vastasit kyllä, voit olla etsimämme henkilö!

Tarjolla on monipuolinen ja mielenkiintoinen, vakituinen korvauskäsittelijän tehtävä Tampereella tai Hämeenlinnassa.

Työssä

• vastaat ajoneuvovahinkojen käsittelystä
  • opastat asiakkaita vahinkoon liittyvissä kysymyksissä puhelimessa ja digitaalisesti

Työpäiväsi siis täyttyvät asiakkaiden palvelusta ja korvauspäätösten tekemisestä.

Pidämme erityisessä arvossa vuorovaikutustaitojasi sekä suullisessa että kirjallisessa ilmaisussa. Aiempi kokemus vahinkokäsittelystä olisi myös erinomainen lisä.

Tarjoamme tueksesi valmentavan esimiehen ja tosi mukavan tiimin. Lupaamme, että mielenkiintoiset haasteet eivät lopu kesken ja pääset kehittymään niin paljon kuin haluat.

Jos jäit vielä harkitsemaan, Heidi Viitanen, puh 040 610 4758, kertoo mielellään lisää tehtävästä torstaina 4.2. kello 14-15, tiistaina 9.2. kello 14-15 ja torstaina 11.2. kello 9-10.

Haethan tehtävää mahdollisimman pian tällä lomakkeella – kuitenkin viimeistään 14.2.2021. Työt saat aloittaa heti, kun se vain on mahdollista.

Odotamme sinua jo innolla!

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk:n ajan valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti?

Vakavarainen vakuutusten konkari – alalla jo 125 vuotta! Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, joissa yli 400 ammattilaista asiakkaiden apuna. Ainakin 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, huumorintajuisesti ja yhteistyöllä asiakkaidemme parhaaksi.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö