Etsimme korvauskäsittelijää pääkonttorillemme

iloinen porukka työntekijöitä tuulettaa

Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelulle, oman osaamisen ja toiminnan jatkuvalle kehittämiselle sekä rohkealle, itsenäiselle päätöksenteolle?

Etsimme nyt pääkonttorillemme Hämeenlinnaan monipuolisiin ja mielenkiintoisiin tehtäviin

korvauskäsittelijää.

Työtehtävät sisältävät liikenteessä sattuneiden henkilövahinkojen korvauskäsittelyä.

Osaaminen lääketieteellisistä ja oikeudellisista asioista olisi myös erinomainen lisä.

Tehtävien taustaosaamiseksi soveltuu hyvin esimerkiksi kaupallinen tai terveydenhoitoalan korkeakoulututkinto tai muu vastaava pätevyys. Aikaisempi kokemus korvausten hoidosta ja etenkin korvauskäsittelystä on plussaa.

Tarjoamme tueksi valmentavan esimiehen sekä tosi mukavan tiimin. Lupaamme, että mielenkiintoiset haasteet eivät lopu kesken ja pääset kehittymään niin paljon kuin haluat.

Odotamme sinua jo innolla!

Haethan tehtäviä saman tien tällä lomakkella, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana – kuitenkin viimeistään 20.12.2020.

Jos jäit vielä harkitsemaan, korvausasiantuntijamme Katariina Pakkala, p. 020 763 4258 tai palvelujohtajamme Elisa Mattila, p. 020 763 4090 kertovat mielellään lisää tehtävästä.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti?

Vakavarainen vakuutusten konkari – alalla jo 125 vuotta! Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, joissa yli 400 ammattilaista asiakkaiden apuna. Ainakin 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, huumorintajuisesti ja yhteistyöllä asiakkaidemme parhaaksi.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö

Tutustu tarkemmin yhtiöömme, työntekijöihimme ja henkilöstökertomukseemme