Kesätöihin meille

Tule jättämään kädenjälkesi uudistuvan Pohjantähden menestystarinaan. Haemme nyt uusia pohjantähtiläisiä mielenkiintoisiin ja vaihteleviin vakuutusalan tehtäviin

Kesätyöntekijäksi

Sinun roolisi olisi joko palveluneuvojan tehtävä henkilöasiakkaiden palvelukeskuksessa Hämeenlinnassa tai Tampereellakorvausneuvojan tehtävä ajoneuvo-, irtaimisto-, tai eläinkorvauksissa Hämeenlinnassa tai Tampereella tai taloushallinnon avustavat tehtävät Espoossa tai Helsingissä. Tehtävät ovat kokopäiväisiä ja sijoittuvat tehtävästä riippuen ajanjaksolle 1.4 – 30.9.2022.

Hae tehtävää urasivuiltamme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen, vakuutusalan konkari jo alalla 125
vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen tästä.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö