Haemme juristia Lakipalvelu-yksikköön

joukko nuoria aikuisia istuu pöydän ääressä nauramassa

Uusi vuosi, uudet kujeet? Mitä jos tulisit töihin ihmisen kokoiseen vakuutusyhtiöön, monipuolisiin ja haastaviin tehtäviin liiketoiminnan tueksi?

Haemme nyt Lakipalvelu-yksikköön

juristia

määräaikaiseen, vähintään vuoden kestävään työsuhteeseen. Tehtävässä hoidat laajasti erilaisia vakuuttamiseen ja korvaamiseen liittyviä lakiasioita ja autat liiketoimintaa onnistumaan. Tehtävänkuvaasi kuuluu muun muassa avustaminen projekteissa, sopimusten laadinta sekä vastineiden, ohjeiden ja kirjelmien laadinta. Tehtävässä menestyminen edellyttää, että tunnistat lain vaatimukset ja osaat soveltaa juridista asiantuntemustasi eri tilanteissa. Vastaat itsenäisesti toimeksiantojen toteutuksesta ja vastuullasi olevista asioista suunnittelun, tuloksen ja juridisen asiantuntemuksen osalta.

Odotamme sinulta
– osaamista ja työkokemusta lakiasioiden hoidosta
– oikeustieteen maisterin tutkintoa
– hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
– erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
– itsenäistä ja tuloksekasta työotetta

Lisäksi eduksi on, että sinulla on vakuutusalan kokemusta.

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen tehtäväkokonaisuuden sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi laaja-alaisesti liiketoiminnan tukena. Myös oikeudenkäyntien hoitaminen voi kuulua työtehtäviisi. Kanssamme pääset kehittämään uudistuvaa Pohjantähteä, jossa sinua odottaa kiva porukka vakuutusalan ammattilaisia. Itsenäisestä tehtävästä huolimatta tukenasi on tiimi juridiikan osaajia, jossa sparrausta saa ja annetaan.

Meillä Pohjantähdessä on tärkeää, että töissä on kivaa ja jokainen ottaa vastuun kantaa kortensa yhteiseen kekoon. Meillä on erinomaiset mahdollisuudet paikkariippumattomaan työskentelyyn ja näin ollen voit halutessasi tehdä myös etätöitä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Krista Rantala, sähköpostitse krista.rantala@pohjantahti.fi tai puhelimitse numerosta 045-77314806. Lähetäthän hakemuksesi, cv:n ja palkkatoiveesi tällä lomakkeella viimeistään 18.1.2021. Haethan pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana! Tehtävä alkaa mahdollisimman pian. Maltamme tuskin odottaa kuulevamme sinusta! Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk:n ajan.

Ai mikä Pohjantähti?

Vakavarainen, vakuutusalan konkari jo alalla 125 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania.

Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö.

Tutustu tästä yhtiöömme ja henkilöstökertomukseen.