HR Business Partner

Työntekijät pitävät palaveria pöydän ääressä

Pohjantähdessä HR on aidosti liiketoiminnan arvostettu kumppani. Ihmisissä on onnistumisemme avaimet, ja haluamme auttaa kaikkia meillä työskenteleviä onnistumaan parhaimmalla tavalla. Etsimme nyt ammattitaitoiseen ja iloiseen HR tiimimme vahvistusta tämän uuden tehtävän kautta:

HR Business Partner

monipuolisiin ja vaativiin henkilöstötehtäviin vakituiseen työsuhteeseen Hämeenlinnaan.

Tehtävässäsi

• vastaat osaaminen johtamisen tuesta esihenkilöille: osaamisen johtamisen toimintamallien varmistamisesta ja osaamiseen liittyvästä konsultoinnista esihenkilöille. Osaamisen arviointi, raportointi ja analysointi kehitysehdotuksineen ovat heiniäsi. Mallit ja työvälineet ovat erinomaisessa kehitysvaiheessa, mutta pääset jatkamaan pienkehitystyötä ja toimintamallien vakiinnuttamista. Vastaat yhtiökohtaisten muutoshankkeiden ja lanseerausten suunnittelusta muutosten läpiviennin onnistumiseksi ja asiantuntijaosaamisen kehittämistarjonnasta. Nautit ihmisten kanssa olemisesta ja ryhmien fasilitoinnista.
  • toimit HR prosessiomistajana – vastaat siitä, että HR prosessien pienkehitystarpeet on tunnistettu, ja niiden kehittäminen etenee. Valvot prosessien toimivuutta sekä vastaat viestinnän, ohjeistusten ja koulutusten toteutumisesta. Et ole tehtävässäsi yksin, mutta toimit kapteenina ja perämiehenä eli varmistat suunnan ja töiden etenemisen. Tavanomaisissa linjausta vaativissa HR kysymyksissä teet päätökset TES:iä ja työlainsäädäntöä tulkiten ja osallistut esihenkilöiden tukeen työsuhdeasioissa.
  • osallistut työnantajamielikuvan kehittämiseen ja rekrytointiin. Innovoit, viestit ja vaikka laulat – minkä ikinä koetkaan toimivaksi! Varmistat rekrytointiprosessin laadun raportoinnin ja analysoinnin avulla ja käynnistät kehitystoimenpiteet. Autat esihenkilöitä rekrytointiprosesseissa.
  • palkitseminen: vastaat palkitsemisesta, siihen liittyvistä kehitystöistä, vuosittaisista palkitsemiseen liittyvistä analyyseistä, toimenpiteiden käynnistämisestä ja palkitsemiseen liittyvästä viestinnästä. Seuraat palkitsemisen trendejä ja haet parhaiten toimivia käytänteitä. Ohjaat esimiehiä arjen kysymyksissä.
  • mielenkiinnon mukaan muita HR-hankkeita.

Hae tehtävää urasivuiltamme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo lähes 130 vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö