Haemme vakuutusmyyjää Turun seudulle

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme. Haemme 1-2 myynninnälkäistä tuloksentekijää Turun alueelle

vakuutusmyyjäksi

Tehtävässäsi toimit asiakkaidemme asiantuntijana henkilöriskien tunnistamisessa sekä turvaamisessa. Aiempi kokemus vakuutusalalta on eduksi, mutta tärkeintä menestymiselle on oikeanlainen asenne ja motivaatio. Tarjoamme sinulle laadukkaan perehdytyksen vakuutusalaan ja Pohjantähden tuotteisiin. Tavoitteemme yhdessä sinun kanssasi on, että vakuutusmyyjä tavoittaa 80 000 euron palkkiotason ensimmäisen vuoden aikana. Tehtävässä toimit itsenäisenä yrittäjänä (esim. toiminimi).

Työ tapahtuu enimmäkseen puhelimitse ja verkossa, mutta tapaamme asiakkaitamme myös kasvokkain. Sinulla on mahdollisuus työskennellä joustavasti toimistolla, etänä tai asiakkaiden luona. Asiakkaitamme ovat kotitaloudet ja yritykset. Vakuutusmyyjänä toimit itsenäisenä yrittäjänä (esim. toiminimi). Tutustu Yrittäjämme-sivustolla tarkemmin siihen, mitä kumppanuuslupauksemme yrittäjillemme sisältää, tulevaisuuden suunnitelmiimme sekä alueellisiin yrittäjätiimeihimme.

Odotamme sinulta

• näyttöjä tuloksekkaasta myyntityöstä esimerkiksi liittymämyynnistä tai kodin remonttien parista
  • halua sitoutua tavoitteelliseen myyntityöhön ja asiakashankintaan
  • tavoitteista motivoitumista ja valmiutta työskennellä niiden eteen
  • Microsoft Office -ohjelmien osaamista ja näppäryyttä ottaa haltuun uusia järjestelmiä
  • riskinottokykyä ja tavoitteellista otetta tekemiseen
  • suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa

Tarjoamme sinulle myös runsaasti potentiaalisia asiakkaita kontaktointiin sekä käytämme apunamme bookkareita, jotka tekevät puolestasi varauksia myyntitapaamisiin. Tukenasi myynnissä on franchising-yrittäjä sekä noin 20 vakuutusmyyjästä koostuva alueellinen vakuutusmyyjien tiimi. Yksi tiimimme myyjistä on tällä hetkellä Pohjantähden menestynein vakuutusmyyjä. Ihmisen kokoisessa vakuutusyhtiössä teemme joka päivä merkityksellistä työtä asiakkaidemme eteen.

Haethan tehtävään viimeistään 3.12.2023 mennessä. Voit hakea rekrytointijärjestelmämme kautta tai ottamalla matalalla kynnyksellä yhteyttä soittamalla, viestillä tai LinkedInissa.

Lisätietoja tehtävästä antaa franchise-yrittäjä Niklas Leppänen, p. 040 505 8730.

Aloitamme keskustelut tehtävästä kiinnostuneiden kanssa jo hakuaikana ja teemme valintoja heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Tehtävässä voit aloittaa sopimuksen mukaan.

Tehtävään valittavien luottotiedot tarkastetaan ja lisäksi edellytämme vakuutusalaa koskevien säännösten mukaista hyvämaineisuutta.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kuukautta valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo lähes 130 vuotta.
Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. Yli 20 toimistoa Helsingistä Rovaniemelle. Lähes 500 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista seitsemän Joonasta, kahdeksan Juhaa ja yhdeksän Hannaa. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Sinustako uusi yrittäjämme? Katso, miksi se kannattaa.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö