Haemme Product Owneria, Tuoteomistajaa korvausjärjestelmille

iloinen porukka työntekijöitä tuulettaa

Haluatko olla mukana tuomassa oman kädenjälkesi tulevaisuuden IT- ratkaisuihin? Rakennamme yhdessä Pohjantähden tulevaisuuden IT-ratkaisuja ja etsimme vahvistusta varmistamaan digitaalisen tiekarttamme läpiviennin korvauspalveluiden osalta. Etsimme nyt sinua,

Product Owner / Tuoteomistaja, Korvausjärjestelmät

IT-kehitysosaston korvausjärjestelmien Tuoteomistajana vastaat vahinko- ja korvausjärjestelmien IT-kehityksestä yhdessä tiimin muiden asiantuntijoiden sekä järjestelmien liiketoimintaomistajien ja pääkäyttäjien kanssa. Pääset myös suunnittelemaan sekä luotsaamaan Pohjantähden korvausjärjestelmäpalveluiden tulevaisuuden teknistä visiota ja uudistusta kattaen useita järjestelmiä.

Käytännön työtehtävissäsi vastaat vahinko- ja korvauspalveluiden IT-projektien vetämisestä, kehitysbacklogin hallinnasta sekä liiketoiminnallisten tarpeiden suunnittelusta laadukkaiksi palveluiksi yhdessä kehitysasiantuntijoiden ja kumppaniverkostoomme kuuluvien ohjelmistosuunnittelijoiden kanssa. Osaavien arkkitehtien avustuksella suunnittelet myös järjestelmien välisiä integraatioita. Viestit myös aktiivisesti versioiden aikatauluista ja sisällöstä. Rooliisi kuuluu tarvittaessa aihealueen teknisen asiantuntijan tehtäviä, joten pääset tutustumaan järjestelmiin myös pintaa syvemmältä.

Olet hakemamme henkilö, jos sinulla on:

• Käytännön kokemusta vakuuttamisen järjestelmien liiketoimintaprosesseista tai järjestelmistä – kokemus korvausprosesseista on erityisesti eduksi tehtävässä.
  • Osaamista ja näyttöjä IT-kehitysprojektien vetämisestä tai Product Owner -roolissa toimimisesta
  • Kykyä tuottaa kehitystarpeiden arkkitehtuuriset sekä tekniset määrittelyt liiketoiminnallisten tarpeiden perusteella
  • Soveltuva tietotekninen osaaminen ja innokkuus uuden oppimiseen (esim. kokemus tietokantaratkaisuista, ohjelmistosuunnittelusta tai pilvipalveluista on eduksi)
  • Hyvät vuorovaikutustaidot ja innostava liiketoimintalähtöinen asenne
  • Tavoitteellinen, ratkaisukeskeinen ja itsenäinen työskentelytapa
  • Suomen ja englannin kielten suullista ja kirjallista osaamista

Päätoimipisteesi on Tampere, Hämeenlinna tai Helsinki. Toimimme kuitenkin paikkariippumattomassa mallissa, joten Pohjantähdellä et ole sidottuna konttorilla työskentelyyn.

Tarjoamme sinulle:

• Vakituisen tehtävän vakavaraisessa, voimakkaasti uudistuvassa yhtiössä
  • Ammattimaisen ICT- porukan, jossa tekemisen meiningin rinnalla huumori kukkii
  • Mutkattoman ja lämpimän työyhteisön matalahierarkisessa, ihmisen kokoisessa yhtiössä: meillä jokaisella tekijällä on avainrooli asiakaskokemuksen tuottamisessa, meillä voi ja saa vaikuttaa!
  • Kattavat henkilöstöedut, mm. aamiaisen jokaisena aamuna Hämeenlinnan toimistolla, erinomaiset työaikajoustot, virike-edut ja työterveyshuollon palvelut

Lisätietoja tehtävästä:

Lisätietoja tehtävästä antaa Jukka Grönroos, p. 040 674 0990, ti 17.11.2020 klo 8-10 sekä pe 27.11.2020 klo 8-10.

Lähetäthän hakemuksesi, cv:n ja palkkatoiveesi tällä lomakkeella 29.11.2020 mennessä. Haethan pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana! Säilytämme hakemuksia liitteineen 18kk ajan. Maltamme tuskin odottaa kuulevamme sinusta!

Jos tämä ei ollut ihan sitä mitä etsit, huomasithan myös toisen meillä avoinna olevan IT – tehtävän – Kehitysasiantuntija, Asiakashallinta ja arkistointi!

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen, vakuutusalan konkari jo alalla 125-vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi.

Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen täällä.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö