Etsimme Development Specialistia, Kehitysasiantuntijaa / Asiakashallinta ja arkistointi

joukko nuoria aikuisia istuu pöydän ääressä nauramassa

Mitä jos lähtisit uusiin haasteisiin? Rakennamme yhdessä Pohjantähden tulevaisuuden IT-ratkaisuja ja etsimme tiimiimme aktiivista ja innokasta kehitysasiantuntijaa:

Development Specialist / Kehitysasiantuntija, Asiakashallinta ja arkistointi

IT-kehitysosaston kehitysasiantuntijana vastaat Pohjantähden asiakashallinnan ja arkistoinnin järjestelmien teknisestä kehityksestä yhdessä IT-tuoteomistajan sekä muiden sidosryhmien kanssa. Työssäsi kehität Pohjantähden liiketoiminnan ytimessä olevia moderneja ratkaisuja kuten käytössämme oleva SalesForce CRM-järjestelmä sekä Nextway-arkistointiratkaisu ja pääset mukaan vastuualueesi merkittäviin uudistuksiin ja monipuolisiin projekteihin.

Käytännön työtehtävissäsi vastaat teknisten määrittelyiden ja muun dokumentaation toteuttamisesta, suunnittelet testitapauksia, osallistut kehitysversioiden järjestelmätestaukseen, suunnittelet järjestelmäintegraatioita sekä toteutat muita vastuualueeseesi kuuluvia teknisiä toimenpiteitä (esimerkiksi tietokantapoiminnat sekä konfiguraatiot). Tukenasi sinulla on esim. osaavat ja ammattitaitoiset IT-tuoteomistajat ja arkkitehdit sekä kumppaniverkostomme.

Olet hakemamme henkilö, jos sinulla on:

  • Työkokemusta kuvausta vastaavista tehtävistä, vähintään 2 vuotta
  • Vahva tekninen osaaminen ja nopeat järjestelmien omaksumistaidot (esimerkiksi ohjelmointikielten, pilviteknologioiden sekä tietokantojen osaamista – SQL-taidot ovat pakolliset)
  • Kykyä tuottaa kehitystarpeiden teknisiä määrittelyitä liiketoiminnallisten tarpeiden perusteella
  • Hyvät vuorovaikutustaidot ja innostava liiketoimintalähtöinen asenne
  • Tavoitteellinen, ratkaisukeskeinen ja itsenäinen työskentelytapa
  • Soveltuva koulutus (esim. AMK-insinööri)
  • Eduksi tehtävässä ovat hyvät projektinhallintataidot
  • Suomen ja englannin kielten suullista ja kirjallista osaamista

Päätoimipisteesi on Tampere, Hämeenlinna tai Helsinki. Toimimme kuitenkin paikkariippumattomassa mallissa, joten Pohjantähdellä et ole sidottuna konttorilla työskentelyyn. 

Tarjoamme sinulle:

  • Vakituisen tehtävän vakavaraisessa, voimakkaasti uudistuvassa yhtiössä
  • Ammattimaisen ICT- porukan, jossa tekemisen meiningin rinnalla huumori kukkii
  • Mutkattoman ja lämpimän työyhteisön matalahierarkisessa, ihmisen kokoisessa yhtiössä: meillä jokaisella tekijällä on avainrooli asiakaskokemuksen tuottamisessa, meillä voi ja saa vaikuttaa!
  • Kattavat henkilöstöedut, mm. aamiaisen jokaisena aamuna Hämeenlinnan toimistolla, erinomaiset työaikajoustot, virike-edut ja työterveyshuollon palvelut

Lisätietoja tehtävästä

Lisätietoja tehtävästä antaa Jukka Grönroos, p. 040 674 0990 ti 17.11.2020 klo 8-10 sekä pe 27.11.2020 klo 8-10.

Lähetäthän hakemuksesi, cv:n ja palkkatoiveesi tällä lomakkeella 29.11.2020 mennessä. Haethan pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana! Säilytämme hakemuksia liitteineen 18kk ajan. Maltamme tuskin odottaa kuulevamme sinusta!

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen, vakuutusalan konkari jo alalla 125-vuotta. Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi 

Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen täällä.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö