Tule meille digimarkkinoinnin ammattilaiseksi

ryhmä iloisia ihmisiä heittää tikkaa

Oletko sinä markkinoinnin ammattilainen, joka syttyy datasta ja innostuu tekemisen meiningistä? Taidat olla siis kaipaamamme

Digimarkkinoija

Tule meille, Pohjantähden markkinoinnin ja viestinnän heimoon, tekemään Pohjantähteä tunnetuksi ihmisen kokoisena vakuutusyhtiönä!

Olet innostunut, oma-aloitteinen ja kokenut digimarkkinoinnin ammattilainen, joka ei hätkähdä pienestä.

Tässä mielenkiintoisessa työtehtävässäsi

• Teet monipuolisesti digitaalista markkinointia ja kehität sitä yhdessä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
  • Olet ajan hermolla ja hyödynnät digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia dataa ja sen vaikuttavuutta analysoiden.
  • Kehität suurella sielunpalolla verkkosivustoamme ja työskentelet päivittäin SEOn, SEMin, markkinoinnin automaation ja somekanaviemme parissa.
  • Tuotat sisältöjä eri kanaviimme.
  • Katseesi on aina tekemisen tuloksissa, tiedät mitä mitata ja kuinka aiot sen tehdä.

Toivomme uudelta heimolaiselta aktiivista ja rohkeaa asennetta, ratkaisukeskeisyyttä sekä kykyä hahmottaa kokonaisuuksia. Sinulla on useamman vuoden kokemus digimarkkinoinnin tehtävistä ja kunnianhimoinen asenne työn tekemiseen – haluat oppia ja kehittyä paremmaksi digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaksi. Koulutustaustastasi löytyy mielellään markkinoinnin tai markkinointiviestinnän perusopinnot ja digimarkkinoinnin opintoja. Kielesi ja näppäimistösi taipuu niin suomen kuin englannin osalta sujuvasti ja on hienoa, jos myös ruotsi sujuu.

Meille on tärkeää, että olet positiivinen heimopelaaja ja kiva työkaveri. Erityisesti arvostamme hyvää huumorintajua.

Tarjoamme sinulle

• arvostetun, vakituisen tehtävän, suomalaisessa ja vakavaraisessa, mutta ei vakavassa, 125-vuotiaassa asiakkaiden omistamassa vakuutusyhtiössä. Yhtiönä olemme piristävä poikkeus muuten niin vakavalla vakuutusalalla.
  • Mutkattoman ja lämpimän työyhteisön matalahierarkisessa, ihmisen kokoisessa yhtiössä: meillä jokaisella tekijällä on avainrooli asiakaskokemuksen tuottamisessa, meillä voi ja saa vaikuttaa!
  • Kattavat henkilöstöedut, mm. aamiaisen jokaisena aamuna Hämeeenlinnan toimistolla, erinomaiset työaikajoustot, virike-edut ja työterveyshuollon palvelut
  • Rakennamme paikkariippumatonta Pohjantähteä – asiakaan etu ja tehtäväsi luonne määrittelevät pitkälti tehtävän paikkasidonnaisuutta. Tiimimme kokoontuu säännöllisesti Hämeenlinnassa. Teemme joustavasti töitä myös etänä.

Lisätietoja: Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Jenni Niiranen, p. 050 324 7646.

Lähetä hakemuksesi, CV ja linkki minuutin pituiseen esittelyvideoosi 25.9.2020 mennessä tällä lomakkeella. Älä vitkastele, odotamme sinua malttamattomina – aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk:n ajan.

Ai mikä Pohjantähti?

Vakavarainen vakuutusten konkari – alalla jo 125 vuotta! Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, joissa yli 400 ammattilaista asiakkaiden apuna. Ainakin 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, huumorintajuisesti ja yhteistyöllä asiakkaidemme parhaaksi.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö

Tutustu tarkemmin yhtiöömme, työntekijöihimme ja henkilöstökertomukseemme.