Asiakkuuspäällikkö Lahteen

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä, ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme.

Haemme asiakkuuspäällikköä vakituiseen tehtävään Lahteen.

Asiakkuuspäällikkönä johdat vastuullasi olevien yritysasiakkuuksien kehittymistä ja vastaat näiden asiakaskokemuksesta sekä kannattavuudesta. Varmistat asiakkuuksien sitoutumisen Pohjantähteen täydentämällä aktiivisesti asiakkaiden vakuutusturvaa Pohjantähden sekä kumppaniemme ratkaisuilla. Autat asiakasta oivaltamaan erityisesti henkilövakuutusratkaisuiden merkityksen. Vastaat Pohjantähden palvelukanavien ja palveluohjausmallien kuvaamisesta ja käyttöönotosta vastuullasi olevien asiakkaiden osalta ja varmistat, että asiakkailla on kaikki palvelukanavamme käytössä. Teet tiivistä yhteistyötä myyntitoimintojen kanssa ja tarjoat tukea ja asiantuntemusta yritysasiakkuuksien vakuuttamisessa ja riskivalinnassa.

Odotamme sinulta

• innostusta asiakastyöhön ja osaamista asiakkuuksien johtamisesta ja kehittämisestä.
  • kokemusta yritysasiakkuuksien kehittämisestä sekä näyttöjä tuloksellisesta asiakastyöstä, joka näkyy asiakaspysyvyytenä ja kokonaisasiakkuuden kasvuna.
  • kokemusta asiakaskohtaisen kannattavuuden kehittämisestä.
  • kokemusta ja näyttöjä henkilö- ja henkivakuutusratkaisuiden myynnistä.
  • kokemusta yrityspäättäjien kanssa toimisesta ja kykyä vakuuttaa nämä.
  • kokemusta ja näyttöjä tuloksellisten etäneuvotteluiden toteuttamisesta sekä muiden modernien työvälineiden hyödyntämisestä.
  • vahvaa yritysten vakuuttamisen osaamista ja ymmärrystä yritystoiminnasta.
  • esiintymistaitoa, hyviä kirjallisia ja suullisia viestintätaitoja.
  • ratkaisukeskeistä otetta.
  • oman auton käyttömahdollisuutta sekä matkustusvalmiutta kotimaassa.
  • toimeenpano- ja paineensietokykyä.
  • oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta, tahtoa ja joustavuutta ottaa vastaan ja omaksua uusia tehtäviä.

Tarjoamme sinulle johdettavaksi ja kehitettäväksi asiakassalkun, ja tueksesi saat huippuammattitaitoiset ja mukavat kollegat. Satsaamme myös osaamisesi kehittämiseen. Lupaamme, että mielenkiintoiset haasteet eivät lopu kesken.

Pohjantähtiläiset kuvaavat työyhteisöään mutkattomaksi, lämminhenkiseksi ja matala hierarkiseksi. Meillä apua saa ja jokaisen työpanos on merkittävä. Tarjoamme kivan työyhteisön lisäksi kattavat henkilöstöedut, mukaan lukien etuja vakuutusmaksuissa, laajan työterveyshuollon, virike- ja hierontaedut, mahdollisuudet työajan ja -paikan joustoihin.

Lisätietoja tehtävästä antaa tulosryhmäjohtaja Erkka Holopainen, puh. 040 455 3920. Parhaiten Erkan tavoittaa maanantaina 2.5. kello 13:00–14:30 ja keskiviikkona 4.5. kello 10:00-11:30.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk valinnan tehtyämme.

Haethan tehtävää urasivuillamme viimeistään 15.5.2022.  Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten haethan pian.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo 125 vuotta
Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen.