Haemme määräaikaista asiakaspalvelijaa Kuopioon

naiset keskustelevat työympäristössä pöydän ääressä

Haemme asiakaspalvelijaa Kuopion konttorillemme. Tehtävä on määräaikainen työsuhde, joka jatkuu 31.8.2021 asti.

Tehtävässäsi korostuu huolenpito tärkeimmistä eli asiakkaistamme. Huolehdit toimistolla, puhelimessa ja sähköisissä kanavissa asioivien asiakkaidemme palvelusta kokonaisvaltaisesti.

Odotamme sinulta

• oma-aloitteellisuutta ja tavoitteellisuutta
  • reipasta asennetta ja halua parantaa asiakkaiden kokonaisturvaa
  • myynti- ja vuorovaikutustaitoja
  • omaksut näppärästi uusia järjestelmiä
  • yhteistyökykyä muun työyhteisön kanssa.

Kuopiossa sinua odottaa kiva porukka vakuutusalan ammattilaisia. Meillä Pohjantähdessä on tärkeää, että töissä on kivaa ja jokainen ottaa vastuun kantaa kortensa yhteiseen kekoon.

Meillä palvellaan asiakkaita kaikissa kanavissa hymy korvissa ja onnistumisista motivoituen. Odotamme sinulta kokemusta asiakastyöstä, itsenäistä työotetta ja vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme sinulle

• itsenäisen tehtävänkuvan
  • palkitsemismallin, jossa peruspalkan lisäksi palkkio-osa, johon voit omalla tekemiselläsi vaikuttaa
  • kattavat henkilöstöedut
  • kasvun paikan vakuutusalan ammattilaiseksi vakavaraisessa, mutta ei niin vakavassa ihmisen kokoisessa vakuutusyhtiössä.

Hae tehtävää heti tällä lomakkeella, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja teemme valinnan jo sopivan henkilön löydettyämme – kuitenkin viimeistään 7.9.2020 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuuspäällikkö Eija Keskinen, p. 040 653 1800, 26.8. klo 15-16 ja 2.9. klo 9-10

Tehtävään valittavalta edellytetään puhtaita luottotietoja sekä IDD:n mukaista hyvämaineisuutta. Säilytämme hakemuksia liitteineen 18kk ajan henkilövalinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti?

Vakavarainen vakuutusten konkari – alalla jo 125 vuotta! Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, joissa yli 400 ammattilaista asiakkaiden apuna. Ainakin 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, huumorintajuisesti ja yhteistyöllä asiakkaidemme parhaaksi.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö

Tutustu tarkemmin yhtiöömme, työntekijöihimme ja henkilöstökertomukseemme.