Asiakaspalvelija henkilöasiakkaiden palvelukeskukseen

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä, ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme.

Haemme nyt

asiakaspalvelijaa

vakituiseen työsuhteeseen Hämeenlinnaan tai Tampereelle.

Sinun roolisi on toimia osana tiimiä Pohjantähden, ihmisen kokoisen vakuutusyhtiön, henkilöasiakkaiden palvelukeskuksessa ja tarjota asiakkaillemme erinomaista asiakaskokemusta, vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja kasvattaa asiakaspysyvyyttä.

Hoidat tehtäviäsi itsenäisesti ja oma-aloitteisesti tehden yhteistyötä paitsi omassa tiimissä myös koko muun työyhteisön kanssa. Arjessa kohtaamme viikoittain konttorilla, työnkuva mahdollistaa myös osittain paikkariippumattoman työnteon esimerkiksi kotikonttorilta.

Odotamme sinulta

• asiakaslähtöistä otetta
  • ymmärrystä asiakaspalvelusta
  • itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
  • kykyä toimia monikanavaisesti palvellen niin puhelimessa kuin sähköisissäkin kanavissa
  • positiivista työotetta ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja

Tarjoamme sinulle tueksesi valmentavan esimiehen ja tosi mukavan tiimin. Satsaamme myös osaamisesi kehittämiseen. Lupaamme, että mielenkiintoiset haasteet eivät lopu kesken.

Pohjantähtiläiset kuvaavat työyhteisöään mutkattomaksi, lämminhenkiseksi ja matala hierarkiseksi. Meillä apua saa ja jokaisen työpanos on merkittävä. Tarjoamme kivan työyhteisön lisäksi kattavat henkilöstöedut, mukaan lukien etuja vakuutusmaksuissa sekä laajan työterveyshuollon, virike- ja hierontaedut.

Lisätietoja tehtävästä antavat

• Jaakko Turtiainen, puh. 0445041790 / jaakko.turtiainen@pohjantahti.fi
  • Santtu Ruikka, puh. 0405849389 / santtu.ruikka@pohjantahti.fi

Haethan tehtävään viimeistään 15.5.2022 urasivuillamme. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelo. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kk valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo 125 vuotta
Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. 28 toimistoa eri puolilla Suomea, ja yli 400 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista 8 Juhaa, 6 Hannaa ja 5 Jania. Yksi Pohjantähti, ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Tutustu yhtiöömme, uratarinoihimme ja henkilöstökertomukseen https://www.pohjantahti.fi/ura-pohjantahdessa/

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö