Siirry sisältöön
Konttorimme palvelevat ainoastaan ajanvarauksella. Voit varata ajan turvalliseen konttoriasiointiin numerosta 020 763 4010.
Oma Pohjantähti

Koronavirus ja vakuutusturva

Kokosimme tälle sivulle matkustajavakuutukseen ja koronavirukseen liittyviä kysymyksiä ja vastauksia, jotka usein askarruttavat matkustajan mieltä. Mitä matkustajavakuutus oikein korvaa ja mitä ei?

Vaikka pandemiaksi yltynyt koronavirus onkin mullistanut arkemme, me pohjantähtiläiset pidämme huolta asiakkaidemme vakuutusturvasta.

Ota meihin yhteyttä

Jos et löydä vastausta mieltäsi painavaan kysymykseen, niin älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!

Asiakaspalvelu (avoinna ma-pe klo 8-18)

p. 020 763 4010, palvelu@pohjantahti.fi

Yritysasiakaspalvelu (avoinna ma-pe klo 9-16)

p. 020 763 4052, yrityspalvelu@pohjantahti.fi

Lisäksi voit asioida kanssamme Oma Pohjantähdessä.

Matkustajavakuutus ja korona - usein kysytyt kysymykset

Korvaako matkustajavakuutus, jos matkani aikana sairastun koronaan ja tarvitsen hoitoa?
Korvataanko matkan peruuntuminen, jos sairastun koronaan ennen matkaa?
Korvataanko matkan peruuntuminen, jos olen altistunut koronalle, mutta en ole sairastunut?
Korvaako matkustajavakuutus, jos ainoa matkakumppanini sairastuu koronaan ennen matkaa?
Korvaako matkustajavakuutus, jos ainoa matkakumppanini altistuu koronalle ennen matkaa?
Jos lähiomaiseni sairastuu koronaan, niin korvaako matkustajavakuutus matkani peruuntumisen tai sen keskeytymisen?
Jos joudun keskeyttämään matkani koronan vuoksi, korvaako matkustajavakuutus?
Korvaako matkustajavakuutus, jos joudun koronakaranteeniin ennen matkaa?
Korvaako matkustajavakuutus, jos joudun koronakaranteeniin matkakohteessani?