Siirry sisältöön
Oma Pohjantähti
Laskin ja läppäri

Tulorekisteri

Työnantajien ilmoittamisvelvollisuuksia selkeyttävä tulorekisteri on ollut käytössä vuoden 2019 alusta alkaen. Tulorekisteri on kansallinen sähköinen tietokanta, joka sisältää kattavat palkka-, eläke- ja etuustiedot yksilötasolla.

Ketkä käyttävät tulorekisterin tietoja?
Miksi tulorekisteri otettiin käyttöön?
Mitä työnantajan on huomioitava?
Tulorekisteri työtapaturmavakuutuksessa
Ammattiluokkatiedot tutuiksi
Vakuutusnumeron ilmoittaminen
Erityisryhmien tietojen ilmoittaminen
Tulorekisterin tiedot korvauskäsittelyssä
Vinkit palkkatietojen ilmoittamiseen

Tulorekisterin tietojen hyödyntämisen lisäksi olemme ilmoitaneet rekisteriin eläke- ja etuustiedot 1.1.2021 alkaen. Lisätietoa tulorekisteri.fi.