Vakuutusedustaja Kanta-Hämeeseen

Compliance Officer

Pohjantähti on asiakkaidensa omistama, valtakunnallinen vakuutusyhtiö, joka on voimakkaasti uudistuva ja kehittyvä, ja maksutulomme kasvaa kannattavasti. Meillä on tyytyväiset asiakkaat –  95 % asiakkaistamme suosittelisi meitä. Panostuksemme henkilökohtaiseen palveluun näkyy. Keskimääräinen jonotusaika puhelimeen on kymmenen sekunnin luokkaa ja meiltä löytyy myös parikymmentä konttoria ympäri Suomen, joissa voi asioida suoraan paikan päällä. Toiminnan pitkäjänteisyydestä ja vakaudesta kertoo se, että olemme toimineet vakuutusalalla jo 124 vuotta – katso Pohjantähden tarina.

Koetko tunteen paloa vakuutusalalle ja sääntelyn mukaisen toimintatavan varmistamiselle? Haluaisitko ottaa askeleen entistäkin itsenäisempään tehtävään, ja olla pienen vakuutusyhtiön suuri palanen?

Tämä tehtävä saattaa silloin olla juuri oikea sinulle, kun etsinnässä meillä on

COMPLIANCE OFFICER

Nykyisen määräaikaisen tehtävähaltijan siirtyessä sovitusti uusiin tehtäviin etsimme toimelle jatkajaa. Compliance officerin tehtävän tarkoitus ja tavoite on sääntelyn noudattamisen (compliance) varmistaminen ja tukeminen Pohjantähden liiketoiminnassa.

Vastaat itsenäisesti

  • compliance-toiminnon toiminnasta ja käytännön valvontatyöstä
  • compliance-havaintojen raportoinnista ja compliance-toiminnan suunnittelusta ja kehittämisestä
  • osallistut Pohjantähden sisäisen valvonnan kokonaisuuden varmistamiseen yhteistyössä muiden riippumattomien valvontatoimintojen kanssa;

Tehtävä on itsenäinen ja vaativa johtotason asiantuntijatehtävä, ja rooli on hyvin keskeinen yhtiössämme. Sinulla on osallistumisoikeus johtoryhmäkokouksiin. Raportoit compliance-toiminnasta yhtiön hallitukselle ja ylimmälle toimivalle johdolle.

Odotamme hakijalta

  • Olet jo useamman vuoden hoitanut menestyksekkäästi compliance-tehtäviä finanssialalla, mielellään vakuutusyhtiössä.
  • Arvostamme myös kokemusta vakuutusliiketoiminnan työtehtävistä.
  • Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto, kuten OTM.
  • Olet itsenäinen, jämäkkä ja helposti verkostoituva persoona, ja motivoidut laaja-alaisista tehtävistä.
  • Kommunikoit sujuvasti eri sidosryhmien kanssa suullisesti ja kirjallisesti.
  • Työtehtäviä hoidat pääasiassa suomeksi, mutta englantia tarvitset esimerkiksi EU-lainsäädäntöön liittyvissä asioissa.

Pääkonttorimme sijaitsee Hämeenlinnassa ja palvelemme asiakkaitamme ympäri Suomen kattavalla konttoriverkostollamme.  Hyödynnämme etätyömahdollisuuksia laajasti, mutta työn luonteen vuoksi toivomme sinun työskentelevän Hämeenlinnassa vähintään kolmena päivänä viikossa.  Tukenasi on erinomainen työyhteisö, jossa on mukavat työkaverit ja hyvä työilmapiiri. Edeltäjäsi on tehnyt erinomaista työtä, ja perehdyttää sinut tehtäviisi huolella.

Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi 18.8.2019 mennessä tämän linkin kautta.

Lisätietoa tehtävästä antaa toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen, p.040 5174 493 ajalla 1-15.7. ja  varatoimitusjohtaja Krista Rantala, p. 020 763 4108 ajalla 15.7.- 15.8.

Säilytämme saamiamme hakemuksia liitteineen 18 kk henkilövalinnan tehtyämme.