Kohti vuotta 2019

Rohkea yrittää aina ja onnistuu usein. Me pohjantähtiläiset haluamme toimia tästä esimerkkeinä; käymme reippaalla otteella sanoista tekoihin. Nykymaailmassa monia asioita myydään ylihyvällä meiningillä ja pelkällä kauniilla pinnalla, mutta täällä Pohjantähdessä olemme sitoutuneet seisomaan asiakaslupaustemme takana.

Tunneäly, empatia, elämänkokemus. Siinä tiivistettynä se, missä olemme hyviä ja mitä kehitämme edelleen. Panostamme kaikissa palvelukanavissamme laadukkaaseen, henkilökohtaiseen palveluun. Meillä yhteydenottoosi vastaa aina ihminen.

Mielestäni hyvää ja asiantuntevaa henkilökohtaista palvelua ei tulevaisuudessakaan voida kokonaan korvata digitaalisella itsepalvelulla ja mobiilisovelluksilla. Uskon, ettei ihmisten välisen kohtaamisen arvo koe inflaatiota. Nähdäkseni henkilökohtainen palvelu on nykyajan luksusta: asiakkaan tunteminen on häviävä luonnonvara, minkä vuoksi sen merkitys korostuu nykypäivänä. Se, että tunnemme asiakkaamme, kasvattaa sosiaalista pääomaamme.

Me Pohjantähdessä olemme sitoutuneet muita parempaan palveluun. Palvelukanavasta riippumatta haluamme olla lähellä ihmistä. Keskinäisenä vakuutusyhtiönä, asiakkaidemme omistamana, olemme olemassa vain asiakkaitamme varten.

Hyvän uuden vuoden terveisin,

Aki